• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen mail verwijderen uit Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem269

Gevestigd lid
Lid geworden
22 dec 2014
Berichten
215
Waarderingsscore
8
Hallo, sinds ongeveer een week hebben we het volgende probleem. Als ik uit de Hotmail inbox een of meer berichten wil verwijderen via het rode kruis, verdwijnen de berichten maar verschijnt na enkele seconden een venstertje met de mededeling:

Kan de geselecteerde berichten niet naar de map kopiëren

Als ik dan, de berichten zijn nog steeds verdwenen uit de inbox, naar de map verijderde items ga, is die leeg. En verschijnt er vervolgens weer een venstertje met daarin:

Kan verwijderde items niet op de IMAP server selecteren. Vernieuw de mappenlijst en probeer het opnieuw

Ik heb alleen geen idee hoe ik de mappenlijst vernieuw. Kan iemand hulp bieden?

Op dit moment doe ik het zo dat ik in de Hotmail inbox de mails selecteer die ik wil verwijderen, die sleep ik dan naar de map verwijderde items van ons tweede e-mail adres waarna ik daarin de map verwijderde items leeg maak.
 
Hoe werk jij met je mails, via internet webmail of via een apart mailprogramma (outlook, windows mail, enz)?
 
Hallo,

via Windows Mail
 
Je kan best je probleem-account volledig verwijderen uit Windows Mail, pc herstarten en je account terug instellen in Windows Mail. Er zijn dit jaar al wat issues geweest met hotmail-accounts in Windows Mail. Heb je nog andere hotmail-accounts ... idem, verwijderen, herstarten en terug opnieuw instellen.
 
Zou mogelijk te maken kunnen hebben dat Microsoft mensen wil laten overstappen naar een andere email programma.
Want Windows live mail wordt niet meer ondersteunt en het valt mij vaker op dat mensen zo ineens problemen hebben.
 
Gaat hier over Windows Mail (win10) en niet over Windows Live Mail (oud), denk ik.
 
Als het om de oude versie gaat dan zal je moeten overstappen naar iets anders.
 
Het is gelukt, verwijderen en weer installeren.
Bedankt voor jullie reacties en tips.
Groet,
Willem
 
Mooi dat het is opgelost.
 
Mooi. Dank voor het melden van de oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan