• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het opnieuw opstarten - heeft dat het probleem opgelost is de achterliggende vraag.
 
Wilde de laptop opnieuw instellen met behoud van mappen werkt ook niet geeft aan er is een probleem opgetreden bij het opnieuw instellen
 
Word denk ik toch de pc winkel dan zijn de kosten voor mij omdat ik dit waarschijnlijk veroorzaakt heb
 
Herhaal FRST - zet een vinkje bij Additions en start de scan.

Voeg beide logs toe aan jouw nieuwe bericht.
 
Sorry aangezien ik geen internet heb op de laptop lukt dit niet
 
Bij de netwerk eigenschappen geeft ie aan verbroken en niet aanwezig
 
Kijk eens of het volgende lukt, om te kijken of er fouten in Windows aanwezig zijn.
De scan gewoon laten lopen en niet onderbreken, ook al blijft hij lang hangen op een bepaalde %
Aan het eind kun je zien of er fouten zijn gevonden en herstelt.

- Open het start menu en typ "cmd"
- Klik het zoekresultaat cmd (command prompt) met rechts aan en kies uitvoeren als administrator
- Bevestig de prompt met ja
- Typ daarna "sfc /scannow" en druk op enter
- Laat ook deze scan lopen en controleer of er fouten worden gevonden
- Voer de scan bij niet herstelde fouten opnieuw uit met "sfc /scannow"
 
@chucky,
Ik heb jou bericht uit het andere topic verwijderd, want het is niet de bedoeling om jou probleem in andermans topic te plaatsen. (Kijk mee bij mij staat vliegtuigstand aan krijg hem met geen mogelijkheid uitgezet kan dus niets. Acer Aspire ES1-533-C2LP Windows 10)

Ook heb jij dit topic al lopen en kun jij hier hulp van andere vragen.
 
Opgelost er was vanalles uitgeschakeld
 
Zij gaven dus ook aan upgraden naar 1809
 
Opgelost er was vanalles uitgeschakeld

Fijn dat het is opgelost.
Maar wat was er allemaal uitgeschakeld en hoe heb jij dit weer aangezet?
Omdat jij vliegtuig stand ook niet uit kon zetten.
 
MSconfig daar stond vanalles uigeschakeld ben naar de pc winkel geweest die hebben het opgelost
 
de upgrade naar 1809 liept toen ook vanuit windows update en wat andere updates ik hoop dat hij nu in orde is.
 
Fijn dat je de oplossing nog even laten weten.
Maar zo te horen werkt het weer naar behoren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan