• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, vertel waarom jij niet wil upgraden naar de nieuwste Windows 10, om zo weer nieuwe functies te krijgen en het update probleem op te lossen.
 
Hoi, vertel waarom jij niet wil upgraden naar de nieuwste Windows 10, om zo weer nieuwe functies te krijgen en het update probleem op te lossen.

Ik lees veel dat er dingen verdwenen zijn na de update en aangezien dit niet mijn laptop is durf ik het niet aan dadelijk missen ze vanalles
 
Dat zijn dan onzin verhalen.
De upgrade zelf is feitelijk niets anders dan een nieuwe installatie met behoud van drivers, programma's en bestanden.

De problemen zoals die meteen met uitbrengen van de 1809 versie in oktober verleden jaar naar voren kwamen, zijn allemaal opgelost en verleden tijd.
Dat er bij sommigen toen documenten verwijderd werden, kwam doordat zij bij het veranderen van de locatie daarvan niet ook de bestanden naar de nieuwe locatie hadden verplaatst.

Het enigste probleem dat je bij de upgrade zal ontmoeten, is de tijd die ervoor nodig is.

Verleden jaar duurde de upgrade naar 1803 in een Toshibah notebook met hele zwakke AMD processor toen vier en half uur.
 
Omdat hij niet van mij is laat ik het liever maar toch bedankt voor de tip. Ik zal het een keer aangeven bij haar want ik denk als er dadelijk nog meer updates mislukken dat dit niet goed is. was de laptop zo in orde of moet er nog iets gebeuren?? Defender is genoeg als virus scanner??

Je kunt me misschien wel al aangeven hoe het in zijn werk gaat met die upgrade of kan ik dit ergens terug vinden.
 
Ik heb jou de links al gegeven om Windows Defender op te waarderen.

Het update probleem kan je in het Windows 10 forum posten.

Zoals ik Windows 10 altijd upgrade: via het Media Creation Tool kan je Windows 10 ook downloaden naar USB- Stick.
Die stick dient minstens 8GB groot te zijn.

Steek de stick in de computer met Windows 10 en open deze.
Zoek naar setup.exe en via rechtsklik open je dit bestand met "Als administrator uitvoeren".

Het upgrade vester opent dan en volg de aanwijzingen op.
Heb je dat op de juiste wijze gedaan, dan begint het upgradeproces.


We gaan opruimen.

Tip: hou MBAM als ondemand scanner in jouw Windows erbij voor een wekelijkse scan ermee.
Mocht je onverhoopt in de toekomst via een van de scans weer een virus vinden, meld je dan terug in een nieuw topic.


Download
51a5ce45263de-delfix.png
Delfix by Xplode naar het bureaublad.

531b4706-4a1d-5929-898b-3961d0a4f637.png


Delfix by Xplode opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op delfix.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10 rechtsklik op delfix.exe en kies "Als Administrator uitvoeren".
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer het tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft jij echter niet te plaatsen.
Start jouw computer hierna opnieuw op, indien er daarna nog programma's of log bestanden aanwezig zijn, mag je die handmatig verwijderen.

Maak daarna desgewenst een nieuw herstelpunt aan.
Overigens zal Windows normaal gesproken dit na de herstart ook gedaan hebben.
 
met het uitzoeken van die update wat niet lukte ander probleem .Ik krijg geen wifi of internet verbinding.Als ik ga kijken bij netwerk status niets te zien. Beschikbare netwerken niets te zien. Netwerkcentrum leeg helpppp
 
Als je op het internetsymbool klikt - is dan de vliegtuigstand actief?
 
Dat is het juist er is geen symbool
 
Er staat ook niets meer in netwerkverbinding
 
Beschikbare netwerken weergeven niets ik zowel met WiFi of met kabel niet op internet
 
Laatst bewerkt:
Heb je nu al gecontroleerd of je per ongeluk de vliegtuigstand hebt ingeschakeld, want dan zijn alle netwerkverbindingen uitgeschakeld.
 
Kan er niet op klikken
 

Bijlagen

  • 1549103707345140989800.jpg
    1549103707345140989800.jpg
    108,9 KB · Weergaven: 5
Kan geen systeem herstel doen snap er niets van
 
Start de laptop opnieuw op en laat weten of dat geholpen heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan