• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Geheugen kaart niet herkent.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
In de pc zelf herkent die 'm niet. Ook in aparte kaartlezer niet, maar hoor ik wel herhaaldelijk paar minuten aansluit signaal, wat daarna stopt. In het bios herkent die 'm ( vreemd genoeg ?) wel. Weet niet meer hoe in veld te komen waar schijven in soort vakken worden weergegeven, eerder gehad dat die daar wel weergaf wat die elders niet deed, maar vergeten hoe daar in te komen, dus misschien meteen dat iemand dat wat ophelderen kan (a.u.b.) ?
 
Heb jij het hier over een sd kaart?
Wordt hij op een andere computer wel herkent?
Want het lijkt mij dat die kaart stuk is. (kan het mis hebben natuurlijk)
 
Ja, nou IK hoop van niet !
 
Had jij hem al getest op een andere computer?
 
Zie je de kaart wel in het schijfbeheer?
 
Alleen daarnaast getest op mobiele telefoon, waar die dus ook niet in werkt (beetje wrang, denk, toch iets meer in buidel zodat telefoon koop waar iig kaart in past) , maar tssja.
 
Nee ook niet in beheer. Maar zoals ik probeerde naar mijn beste doen duidelijk te maken eerder. Kom alleen in apparaat beheer en dan staan de verschillende schijven er vermeld, weet niet meer hoe in dat veld te komen waar ze op van die vakken (achtige) manier staan opgedeeld ,om extra na checkck ! Alvast misschien bedankt (of misschien niet).
 
Ps, wel met vingers aan contact gezeten, lees dat slecht is, (dacht alleen nooit in een contact), verder voorzichtig mee geweest.
 
Ook in eerder genoemde nu wel gevonden schijfbeheer grafiekjes (zeg maar), staat die er niet tussen.
 
In spanning afwachtende .
 
Heb jij de contacten al schoon gemaakt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan