• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Gekoppelde Gmail accounts blijven op uitgelogd staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

FVG

Junior lid
Lid geworden
30 aug 2012
Berichten
61
Waarderingsscore
3
Ik gebruik meerdere Gmail accounts voor verschillende doeleinden. Vanuit mijn hoofdaccount kan ik naar de andere (gekoppelde) accounts gaan via de knop met mijn profielfoto.
Dit heeft altijd goed gewerkt, maar sinds enkele dagen staan al die account op 'uitgelogd'. Je kan er dan op klikken, kiezen voor 'Inloggen', gebruikersnaam en paswoord ingeven en het mailaccount wordt geopend.
In het hoofdaccount blijven de accounts toch op 'uitgelogd' staan waardoor je telkens bovenstaande acties moet herhalen hetgeen niet de bedoeling is.
Weet iemand hoe dit op te lossen is?
 
Weet je dat Mozilla Thunderbird geen probleem heeft met Google e-mailaccounts?
En heb jij jouw meerdere G-mailaccounts in Thunderbird gezet, kan elk account onder een eigen tab staan.

Hoef je alleen maar die tabs na te gaan - een heel stuk comfortabeler dan alles in een webbrowser te doen.
 
Heb je een Office pakket met Outlook daarin? die heeft die opties ook op een goede manier.

Wil je het in de webbrowser blijven doen? Dat kan ook: probeer dan eens het volgende, log uit op al je account verwijder de cookies en log de account, hopelijk eenmalig, opnieuw in.
 
Bedankt, met het wissen van mijn browsergegevens en opnieuw instellen van mijn accounts is alles terug in orde.
 
Fijn dat de oplossing werkt. En graag gedaan hoor. Ik zal dit topic als opgelost mankeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan