• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geluid Google Maps navigatie valt weg bij aansluiten oplader.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Ik had onlangs de vervelende ervaring dat het geluid van de Google Maps navigatie op mijn iPhone 6 wegvalt als de oplader wordt aangesloten. Dat is natuurlijk erg onhandig als je ergens naar toe wil en de batterij van de telefoon bijna leeg is...
Op internet lees ik dat je de Vliegtuigstand enige tijd in- en uitschakelen moet en dat dat zou helpen, maar dat is natuurlijk lastig (en gevaarlijk) tijdens het rijden.
Iemand een idee hoe dit probleem (permanent) op te lossen is?
 
Kun je dan niet beter een andere navigatie app gebruiken?
Er zijn goede en gratis apps te krijgen. Je moet alleen af en toe voor vertrek de telefoon aan een computer hangen om hem bij te werken.
Je kunt eens hier kijken -> Klik hier
 
Ik heb een iPhone, Aarie...
 
Misschien een idee om de accu te vernieuwen?
Mogelijk dat iOS dan ook weer sneller wordt.
 
De iPhone is nieuw, Abraham, want gekocht bij de verlenging van m'n abonnement.
Dus is nog bloedsnel.
Ik koop nooit de laatste versies van mobiele telefoons en doe minstens vier jaar met m'n oude.

Maar om terug te komen op mijn vraag: ik weet nog steeds niet waarom het geluid van Google Maps uitvalt. Volgens de instellingen staat alles nog steeds ingeschakeld, dus da's heel vreemd...
 
Los van het feit dat hier misschien wel een enkeling of enkele enkelingen verstand heeft hebben van Iphones, denk ik dat het gros van de users de echte deskundigheid ontbeert. Heb je bijv. hier :


al eens rondgekeken? Op een dergelijk forum zal ongetwijfeld heel veel kennis aanwezig zijn en misschien is jouw probleem daar zelfs wel eens aan de orde geweest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan