• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geluid laptop werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Packardbell1

Discover the ultimate in relaxed romance with the
Lid geworden
7 mei 2013
Berichten
406
Waarderingsscore
0
Hallo, ik heb hier een Asus F552L laptop, maar de luidsprekers doen het niet.
Ik heb al geprobeerd om geluidsproblemen op te lossen via Windows, maar het programma vindt geen problemen.
Als ik muziek aanzet en dan naar geluid ga in de instellingen, dan zie ik het balkje geluid afspelen, maar ik hoor niks, dus qua software zou alles in orde moeten zijn.

De hoofdtelefoon aansluiting heb ik ook getest en daar kwam alleen maar ruis uit, dus heb de laptop even gedemonteerd en ik zag aan de 3.5mm jack waar de hoofdtelefoon in gaat paar solderingen los zitten, dus die heb ik terug aan elkaar gesoldeerd en laptop terug gemonteerd en de hoofdtelefoon aansluiting werkt terug goed.

Ik heb de harde schijf terug geformatteerd en Windows opnieuw geïnstalleerd en dan even opnieuw het geluid getest en jawel het geluid werkte terug perfect. Vanaf het moment dat de laptop updates begint uit te voeren stopt het geluid met werken.
Ik weet niet zo goed wat ik kan doen, want hardwarematig zou alles goed moeten zijn aangezien de luidsprekers wel werken als ik Windows opnieuw installeer.

Kan iemand helpen?
 
Welk type is het nu?
Er zijn namelijk meerdere uitvoeringen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan