• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geluid Motorola (Lenovo) te zacht

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreekVerhulst

Gewaardeerd
Lid geworden
1 jun 2010
Berichten
1.297
Waarderingsscore
4
Ik heb een update gedaan naar Android 8.1.0
Toestel Motorola Moto G4 plus. Het geluid is nu veel te zacht, eerst bij afspelen normaal niveau maar na nog geen seconde naar zeer zacht.
Sinds de update naar Android 8.1.0 is het geluidsniveau heel erg zacht. Als ik bijvoorbeeld een liedje afspeel, of het navigatiesysteem met stembegeleiding, is het geluid heel kort wat harder, daarna valt hij terug en is het erg zacht. Ik krijg het geluid niet harder.
Wat kan hier eventueel aan gedaan worden? Terug naar Android 7.0 is blijkbaar niet meer mogelijk.
Bij instellingen van Geluid staan Mediavolume, Alarmvolume en Beltoonvolume op het hoogst
 
controleer eens of toevallig ook de stille modus aanstaat en indien zo dien je deze dan uit te zetten ..
 
Mocht de stille modus niet aan staan, zou ik het eerst afwachten, want mogelijk hebben meer mensen dit probleem en wordt er een update uitgebracht om dit op te lossen.
 
Nee, stille modus staat niet aan. En ik heb dit probleem al sinds Augustus 2019. Het begint me nu te irriteren, vandaar
 
Ik heb de vraag over een update gesteld aan de klantenservice van Lenovo
 
Helaas geen oplossing, teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Het geluid is naar mijn mening nog vrij zacht. Het toestel kan gerepareerd worden maar daar heb ik geen zin in. Zijn waarschijnlijk kosten aan verbonden en ik ben de telefoon een tijdje kwijt. Dus niets aan te doen helaas
 
Jammer dat het niet is opgelost.
Hopelijk kom je toch nog een oplossing tegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan