• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geluid valt steeds n seconden weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

sfmplayer

Gevestigd lid
Lid geworden
12 dec 2010
Berichten
317
Waarderingsscore
0
Geachte lezer,

Ik heb sinds kort Windows 7 opnieuw genstalleerd op mijn computer omdat ik mijn pc gepgraded heb met een SSD.

Nu zit ik met een probleem, mijn geluid valt steeds voor een seconde weg herhalend.

Als ik bij mijn Volumemixer kijk (rechts onderin) dan zie ik dat zodra mijn geluid wegvalt de categorie 'Syst.geluide' verdwijnt en direct weer terug komt.

Als ik op bijvoorbeeld youtube een muziekje afspeel dan staan er bij Volumemixer 3 categorien open
'Luidsprekers - Syst.geluiden - Google chrome'

De rij Syst.geluiden valt weg en komt weer terug dit binnen 1 seconden en dit blijft zich herhalen om de 20 40 seconden.
Op het moment dat deze rij wegvalt valt mijn geluid dus ook weg.

Ik hoop dat ik hiermee duidelijk genoeg heb uitgelegd wat precies mijn probleem is.

Graag reacties!

Met vriendelijke groet,
Stef

p.s. Ik had dit probleem niet voordat ik de SSD had gekocht
 

Bijlagen

  • Volume mixer.jpg
    Volume mixer.jpg
    43,3 KB · Weergaven: 92
Laatst bewerkt door een moderator:
Doe het volgende:

Ga naar apparaatbeheer en kijk of er daar nog ergens gele uitroeptekens staan en dan bijzonder bij het geluid.
 
Gecheckt! maar er staat nergens een uitroepteken
 
Weet je wat voor geluidskaart er in je PC zit of welke driver er bij je geluid hoort? Verwijder die eens en installeer hem opnieuw.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan