• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geluid valt steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

danieltak

Vraag maar raak
Lid geworden
14 feb 2010
Berichten
1.895
Waarderingsscore
0
Tijdens het gamen valt mijn geluid steeds uit. Ik denk zelf als er niet genoeg geluid of activiteit is, dat windows gewoon het geluid helemaal mute, totdat het geluid iets harder is. Kan dat kloppen? Of is hier een andere verklaring voor?
 
Ik zou zeggen dat Windows het geluid niet zomaar mute omdat het geluid zachter gaat.
Speel je het spel online?
Heb je het bij verschillende spellen?
 
Gebruik je een hoofdtelefoon of zijn het boxen waar het probleem zich voordoet?
 
Ik gebruik inderdaad een koptelefoon waar het probleem zich bij voordoet. Heb het niet alleen bij spellen, maar ook tijdens het kijken van streams etc.
 
Als je oordopjes van bijvoorbeeld een telefoon gebruikt heb je het dan ook?
Gaat het om een koptelefoon, waar ook drivers voor nodig zijn?
Zo ja zijn die er ook voor Windows 10?
 
Koptelefoon gaat via usb. Dus waarschijnlijk? En het geluid mute alleen als het geluid te laag is. Niet tijdens een muziek nummer. Aleen low level geluid in game, of video's
 
Welk merk en type koptelefoon gebruik jij?
 
Turtle Beach Px22
 
Ga naar Apparatenbeheer terwijl de Turtle Beach Px22 is aangesloten via USB.
Klik nu de USB sectie open en klik met rechts op de aansluiting met de Turtle Beach en kies voor "Installatie ongedaan maken".

Herstart daarna jouw computer.
Is het bureaublad geladen zal de kopteloon opnieuw geïnstalleerd gaan worden en dan hopelijk weer goed werken.

Is dat niet het geval - sluit de hoofdtelefoon dan aan op een andere PC en wacht af of hij dan wel goed blijft werken.
 
Ik neem aan dat dit ook goed staat?
(Dit voorbeeld gaat over Windows 7)

PX22 Windows Settings


1) In Windows 7, go to Start > Control Panel > Hardware & Sound > Sound > Playback tab.

2) Right-click either the Speakers or Headphone output (name varies, but it's typically labeled "Realtek High Definition Audio") and choose "Set as Default Device".

PX22__Playback_bg.jpg


NOTE: Make sure your default Playback device is NOT set to "Turtle Beach PX22". If your default Playback device is set to "Turtle Beach PX22", then the Chat dial will control everything and the Game, Bass, and Treble dials will control nothing. You may also experience audio drop-outs.

3) Next, click the Recording tab. Right-click Turtle Beach PX22 and select "Set as Default Device". Right-click Turtle Beach PX22 again and select "Set as Default Communication Device".

4) If you use a chat program such as Skype, Ventrilo, TeamSpeak, etc., in your chat program, set Turtle Beach PX22 as both the input and output device there.

Your headset is now configured for PC use.

NOTE: Our USB headsets use generic Windows USB and audio drivers. It is not necessary and isn't possible to download those Windows drivers separately.
 
Hier een video over het zelfde probleem onder Windows 10 en een oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan