• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies geluid whatsapp

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
Ik krijg iedere keer een geluid alsof er een whatsapp aankomt op mijn mobiel.
Er is dan echter geen whatsapp
Het is dus van een andere applicatie
Hoe kom ik er achter van welke applicatie dit storend geluid komt?
 
Mss handig even vermelden wat voor phone het is .
Iedere phone heeft andere instellingen voor het door geven van berichten geluiden enz..
 
Galaxy Pro 7J
 
Met een I phone had ik je wat meer aan tips kunnen geven maar met een Galaxy heb ik al heel lang geen enkele ervaring meer mee.
Er zullen best mensen op dit forum komen om je op de juiste weg te helpen waar je precies onder moet zoeken met een Galaxy .
Ik denk zelf toch dat het de richting gaat worden onder je instellingen van je geluid en dan daar onder de verschillende applicatie die op je phone staan, zoals WhatsApp Snapchat Twitter FB enz. En dan zal je ze een voor een moeten gaan uitsluiten door het geluid uit te zetten tot je de dader gevonden hebt. Je kan ook nog proberen om WhatsApp even te verwijderen en opnieuw installeren of je phone weer eens opnieuw opstarten als dat al langen tijd niet gebeurt is.. S6 vast.
Gr.
 
Laatst bewerkt:
Instellingen>alle apps>selecteer een app> selecteer onder APP instellingen>Meldingen

Daar kun je van alles instellen.

Tenminste op mijn Samsung S7
 
Ik vermoed dat die melding komt van de Galaxy Store. Als je die even opzoekt en dan opent kan je vervolgens op de drie puntjes rechtsboven aan klikken. Kies Instellingen en daarna meldingen daar kan je dat bewuste geluid aanpassen.
 
Ik neem aan dat die melding niet wordt weergegeven in het notificatiescherm. Heb je al gekeken in je apps-scherm of er een icoontje gemarkeerd is met een oranje rondje in de hoek?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan