• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geluidje shift-toets

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasperjaapie

Nieuw lid
Lid geworden
1 mei 2011
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Beste mensen,

als ik een willekeurige toets samen met de W en D toets indruk krijg ik een raar geluidje uit mijn pc (dus niet de boxen/koptelefoon) Bij andere toetsen heb ik dit niet. Als ik een spelletje speel kan ik dus ook niet meer schuin lopen, want de D toets doet dan niks. Ik heb geen idee hoe dit geluid wegkan en er voor laten zorgen dat die knoppen het normaal doen. kan iemand mij hierbij helpen????:frusty:
 
dit komt door plaktoetsen, dat krijg je als je meerdere knoppen tegelijk indrukt,

Misschien helpt dit : Start - Configuratiescherm - Toegankelijkheidsopties - Tabblad Toetsenbord - vinkje verwijderen bij "Plaktoetsen gebruiken".
 
Ja dat heb ik dus ook al geprobeerd, maar hij doet het niet, hij maakt het geluid ook als ik de S toets indruk in plaats van de W toets.
 
Je moet in het registery duiken want daar kan je het kut geluidje uitzetten
Of je kan het geluidje op zoeken viaa Configuratiescherm>Geluid>Geluiden
En dan de geluidjes horen tot je de juiste hebt en dan die vervangen door je eigen .Wav bestand dat geen geluid heeft
 
Hey als het geluidje niet uit je boxen komt,komt het uit de speaker van je computer zelf.Dat is volgens mij zoiets van ho stop er gaat iets fout.Met die toetsen-combinatie roep je waarschijnlijk iets op wat niet standaard is in xp.Een oplossing weet ik zo niet maar het is een stop signaal van de speaker op je moederbord.
 
Heb je al eens in een spel 5 keer achter elkaar op de shift toets gedrukt en gekeken of de plaktoetsen aan staan??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan