• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geluids problemen Windows 7 (geluid stoort/ valt weg)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sheripiari

Nieuw lid
Lid geworden
6 nov 2012
Berichten
24
Waarderingsscore
0
Hoi,

Ik heb de laatste tijd vaak dat mijn geluid wegvalt tijdens het luisteren van muziek / film kijken op men pc.
Mijn set lijkt erg op die van de Logitech Z506 (5.1 surround instelling.)

Als ik een headset aansluit op de 3mm van men versterker, valt men geluid regelmatig weg. Meestal viel dit op te lossen door bijv. een kopje of iets anders op de kabel van mijn headset te zetten... :p inmiddels werkt dit ook niet meer.

Nu is het enkel nog mogelijk om mijn geluid software matig harder / zachter te zetten, de volume knop van men versterker lijkt helemaal niet meer het werken. Het is aan of uit.

Op het het moment dat ik men headset direct aansluit op de pc wil het geluid ook nog wel eens wegvallen bij o.a bewegen enz. (Is niets vergeleken met men versterker)

Is dit mogelijk software matig op te lossen of moet ik toch eerder aan mijn onboard geluids kaart / speaker installatie denken?

Computer info:
-Heb de nieuwste versie van Realtek HD audio manager driver geinstalleerd staan
-Windows 7:
Intel(R Core (TM) i5-2500K CPU @ 3.30GHz 3.30 GHz
Installed memory (RAM) 8.00 GB
System type: 64-bit Operating system
-Moederboard: P8P67 EVO

Heb het overigens ook binnen Windows 8 getest, hier komt het probleem ook voor.

Groet,
Alexander

---------- Bericht toegevoegd op 18:43 ---------- Vorige bericht was op 23:40 ----------

Hoe kan ik deze "discussie" overigens onder windows 7 laten vallen ipv algemeen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan