• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geluidsicoon verdwenen in het systeemvak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Myriam vdb

Nieuw lid
Lid geworden
12 dec 2015
Berichten
27
Waarderingsscore
0
Hoe kan ik het terrugzetten? Dit is wat ik tot nu toe geprobeerd heb, maar de keuzebalk naast 'volume' is inactief, reageert niet. weet iemand een oplossing?
 

Bijlagen

  • volume weergave.JPG
    volume weergave.JPG
    79 KB · Weergaven: 12
Weet niet hoe het is in win 8 maar in win 10 heb je de instelling "selecteren welke pictogrammen op de taakbalk worden weergegeven" kijken of je daar hetzelfde hebt, is nog iets anders dan "systeempictogrammen in of uitschakelen"
 
Je zou eens kunnen klikken op het standaard gedrag van pictogrammen herstellen om te kijken wat er gebeurd, wat is te zien in jou afbeelding.

Heb jij iets veranderd waardoor dit is uitgeschakeld?

Sinds wanneer heb jij dit probleem?
Je zou een herstelpunt van voor het probleem kunnen terug zetten.
 
Hier kun je zien hoe je een herstel punt kunt terug zetten.

Systeem Herstel

1. Druk op de Windows logo toets samen met de X toets op het toetsenbord.
2. Klik op Configuratiescherm.
3. Druk op het kopje Systeem en beveiliging en vervolgens voor Onderhoudscentrum.
4. Scroll naar onder indien nodig en kies voor de mogelijkheid Herstel.
5. Kies voor de mogelijkheid Systeemherstel starten.
6. Kies een herstelpunt dat gemaakt is vóór het probleem zich heeft voorgedaan.

Opmerking: Systeem herstel Mag Niet onderbroken worden

Systeemherstel zal alle software wijzingen, zoals installatie's of juist verwijderde programma's terugzetten als die tussen de datum van het probleem en de datum van het herstel punt zitten.
 
Dank Aarie en Fredjeh, nee Aarie ik heb helemaal niets verandert aan de instellingen, het probleem deed zich pas vandaag voor, gisteren was er nog niets aan de hand.

Ik heb gedacht aan systeemherstel, maar het laatste herstel punt was op 20 dec. met een essentiële windows update. Ik zal toch maar eens proberen. Maar waarschijnlijk zal die update zich terug installeren (automatisch). Het merkwaardige is dat hij enkel herstelpunten maakt na een windows update.
Standaardgedrag van de pîctogrammen herstellen heb ik nog niet geprobeerd, dank.


Aarie, ik heb ook al "selecteren welke pictogrammen worden weergegeven in de taakbalk" maar het geluidsicoon was er niet bij.
 
Probleem opgelost! :) Voordat ik systeemherstel wilde uitproberen besloot ik om de computer opnieuw op te starten en waarempel het geluidsicoon is terug!!
 
Mooi dat het is opgelost, ik zal dit topic dan ook op opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan