• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geschiedenis updates opschonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

xypelair

Vaak hier
Lid geworden
2 nov 2007
Berichten
829
Waarderingsscore
2
In Windows 10 met automatische updates zie ik in mijn geschiedenis een aantal oudere updates staan die niet zijn ge-installeerd.
Ze zijn niet geschikt voor mijn versie. Hoe kan ik dit opschonen? Als ik kies voor upates verwijderen dan staan ze er niet bij in de lijst.
Ik neem aan dat het verder geen kwaad kan, maar ik heb liever een schoon systeem.
Wie weet raad?
M.vr.gr.
 
Je kan via de schijfopruiming je updates opschonen. Verder kan het geen kwaad en is het niet erg als ze daar staan.
 
ik denk dat hij eerder de melding betreffende de mislukte update uit de lijst van geschiedenis wilt halen en dit is dus enkel mogelijk indien je de gehele lijst wist zodat je met een nieuwe lijst begint...
 
Schijfopruiming al geprobeerd. Daar verdwijnen ze niet mee. De gehele lijst wissen: Hoe doe je dat en kan dat geen kwaad? Wis je daarmee niet al je updates?
 
om de lijst te wissen dien je het volgende te doen ...
Start een cmd-prompt "Als administrator uitvoeren"
Type hier het volgende in: net stop wuauserv klik enter
type dan de volgende opdracht rmdir /s /q %windir%\softwaredistribution en klik op enter
geef als voorlaatste net start wuauserv in en klik op enter .
Geef als laatste wuauclt /resetautorization /detectnow en klik voor de laatste keer op enter .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan