• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

gezocht programma wat laat zien wat er word geistaleerd

P

piedie

Gast
ik ben op een programma dat ziet wat je doet.

een tijd geleden heb ik dit gehad maar ik ben het kwijt geraakt

info over programma:

je ziet

wat er wordt geinstaleerd
wanneer het is geinstaleerd
waar het is geinstaleerd

als je het programma instaleerd scand hij je computer en vat alles samen in een soort windows verkenner. daar kun je op een bestand klikken en je ziet waar het bij hoort, wanneer het is geinstaleerd, en waar het staat

ken iemand dit programma laat mij dat dan even weten het is zo`n makkelijk programma.

groet

pieter

Mod:
Even verplaatst naar Software, omdat Freeware/Shareware meer is om programma's te promoten.
 
Beste Pieter.

Ik heb ook dat probleem, weet ook niet meer wat voor een programma je er voor nodig hebt.

Grtz.

marcky Fender.
 
WTF Heeft het voor een zin??
Topic is 6 jaar oud en degene die de vraag stelde is allang niet meer actief op het ncf......
 
Gein, tis ook de oude doos, uh, nee niet m'n buurvrouw.
 
WTF Heeft het voor een zin??
Topic is 6 jaar oud en degene die de vraag stelde is allang niet meer actief op het ncf......

Nee, maar het is in "De Oude Doos", zoals Pier zo mooi verwoordde... Daarnaast heeft iemand anders de vraag opnieuw gesteld (niet zijnde TS, maar dat terzijde) en die heeft het antwoord gekregen waar op gehoopt werd.

Al klaar! Oogjes dicht en snaveltjes toe... Slaap lekker!
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan