• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gmail openen met outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.188
Waarderingsscore
50
Al vele malen behandeld in Google, en al bijna vele malen een andere instructie over de instellingen, de poortnummers , imap of pop en ga zo maar door; beginnen in Gmail of meteen een account maken in Outlook bijvoorbeeld. Althans: mij lukt het alsmaar niet. Ik ben redelijk visueel ingesteld en zie graag duidelijke plaatjes, (druk bv. een instructie af) want vaak wordt er een klein stapje overgeslagen in die instructies. Kortom: heeft iemand de ultieme instructie die het echt goed doet? zou fijn zijn.
 
daar staan -tig aanwijzingen die ik bekeken heb, maar het ligt stellig alweer aan mij: het lukt mij niet. Mogelijk ligt het aan het feit dat ik een afgeleid emailadres heb (voorletters @ achternaam.nl ) en/of de instelling Pop / Imap.
Ik kan de beheerder van de domeinnaam eens met teamviewer raadplegen. Maar ik hoopte op een 100% werkend advies.
dagje later:
en als ik bijvoorbeeld HIER kijk dan kom ik aan het eind terecht bij deze printscreen:
34y8vg3.jpg

en de laatste regels van de bijbehorende tekst:
"
  • Zet “gebruik het volgende type versleutelde verbinding” op TLS
  • Je kunt zelf bepalen na hoeveel dagen je de berichten van de server wilt laten verwijderen.
  • Klik op “ok” om het dialoogvenster te sluiten en klik op “voltooien”.
maar dat zie ik niet. Ook zijn er verschillende instructies over die poortnummers zoals hier 995/587, maar ook 993 bv.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zet “gebruik het volgende type versleutelde verbinding” op TLS
maar dat zie ik niet.

Probeer het volgende:
  1. Plaats een vinkje in het keuze vakje bij Voor deze server is een versleutelde verbinding vereist (SSL)
  2. Klik op het neerwaartse puntpijltje en selecteer TLS.
598b5db047408-Schermafbeelding_2017-08-09_om_20.55.55.jpg


Ook zijn er verschillende instructies over die poortnummers zoals hier 995/587, maar ook 993 bv.

995 is goed voor POP 3, 993 is voor IMAP.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan