1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Goedkoopste website computer onderdelen

Discussie in 'Ervaringen / Meningen' gestart door Tycho, 2 aug 2017.

1. Tycho

Tycho Bekend gezicht

Ik ben momenteel bezig met het upgraden van mijn computer. Beetje bij beetje koop ik een nieuw onderdeel (laatste was een videokaart) en deze zet ik erin.

Nou hoor ik van veel mensen dat er veel websites zijn die goedkoper zijn dan degene die ik gebruik.

Weten jullie een website waar de prijzen laag zijn? Het mag een buitenlandse website zijn. Zolang het maar binnen Europa blijft uiteraard.

Ik doel met name op onderdelen voor een game pc.

2. YdieresiS

YdieresiS NCF VIP Medewerker

Vaak verschilt de prijs op een website per onderdeel. Dus het kan best zijn dat er een onderdeel is dat op de ene site goedkoop is, maar een ander onderdeel is daar juist weer duur. Vaak kun je beter een prijsvergelijkingssite bekijken om te zien waar het onderdeel dat je wilt hebben het goedkoopste te verkrijgen is. Zelf kijk ik niet alleen naar de prijs, maar ook naar hoe goed de shop scoort op klanttevredenheid. Wat ik altijd gebruik is de pricewatch van Tweakers.net: Tweakers

Hier kun je zoeken naar het onderdeel dat je wilt hebben en dan vervolgens kijken welke winkel het goedkoopste is. Hopelijk kun je er een beetje wegwijs worden.

3. Rubensky

Rubensky Moderator Medewerker

Omdat het aanbod van de verschillende websites zo groot is zijn de prijsvergelijkers van tegenwoordig wel echt dé oplossing. Dat ben ik met voorgaande spreker echt eens. Waar je nog wel rekening mee moet houden zijn de verzendkosten.

Stel een onderdeel is op website A 3 euro goedkoper dan op website B, maar op website A betaal je wel €5 verzendkosten en op website B €0. Dan heb je op website A nog niet het voordeel.

4. Tycho

Tycho Bekend gezicht

Oke in dat geval hou ik het inderdaad een beetje bij Tweakers enz. Ik woon momenteel tot november in Denemarken dus ik was van plan vanuit Duitsland te bestellen. Aangezien alles in Denemarken net wat duurder is.

5. Rubensky

Rubensky Moderator Medewerker

Dat kan je dan zeker doen. Juist dan is het door mij beschrevene over de verzendkosten van belang.

Deel Deze Pagina