• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Google Chrome werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnneV

Nieuw lid
Lid geworden
6 jul 2018
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Hallo
Kan iemand me helpen? Ik kom er achter dat ik geen internet explorer of Firefox heb dus het enigste waarmee ik op internet kan is Google Chrome. En nu ik op Google chrome klik, wil het niet openen. Ik kan dus niet meer op internet, kan iemand me helpen?
 
Dit is wel een heel raar verhaal.

Ik kom er achter dat ik geen internet explorer of Firefox heb dus het enigste waarmee ik op internet kan is Google Chrome.

Over welk besturingssysteem heb jij het dan - Windows 10?
 
Dit is wel een heel raar verhaal.



Over welk besturingssysteem heb jij het dan - Windows 10?


Oei echt? En uhm ik heb Windows maar ik weet niet hoe je ziet welke dat is. In bijlage een foto
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    2,8 MB · Weergaven: 6
Ziet uit als Windows 7.

Rechtsklik op het woord Computer, rechts in het Startmenu en zie daarna staan: Eigenschappen.

Dan kom je bij een exacte weergave van het besturingssysteem.
 
Rechtsklikken op Computer en dan Eigenschappen aanklikken.
Vermeld vervolgens welke Windows 7 versie jij gebruikt.
 
Neem een kijkje bij jouw processen die open staan, dit doe je door ctr + shift + esc te doen, klik linksonder op meer details en kijk of google chrome open staat. als je google chrome ertussen ziet staan selecteer het proces en druk op beeindigen.. als je er niet uitkomt kun jij je computer ook proberen opnieuw op te starten :D
 
Neem een kijkje bij jouw processen die open staan, dit doe je door ctr + shift + esc te doen, klik linksonder op meer details en kijk of google chrome open staat. als je google chrome ertussen ziet staan selecteer het proces en druk op beeindigen.. als je er niet uitkomt kun jij je computer ook proberen opnieuw op te starten :D
Opnieuw opstarting is waarschijnlijk het makkelijkst
 
Topic verplaatst van Algemeen naar Internet en Email.
 
Ziet uit als Windows 7.

Rechtsklik op het woord Computer, rechts in het Startmenu en zie daarna staan: Eigenschappen.

Dan kom je bij een exacte weergave van het besturingssysteem.

Windows 7 professional heb ik
 
Neem een kijkje bij jouw processen die open staan, dit doe je door ctr + shift + esc te doen, klik linksonder op meer details en kijk of google chrome open staat. als je google chrome ertussen ziet staan selecteer het proces en druk op beeindigen.. als je er niet uitkomt kun jij je computer ook proberen opnieuw op te starten :D

Het staat er jammer genoeg niet bij maar opnieuw opstarten werkt ineens wel, gisteren nog niet, maar bedankt!!!
 
Mooi dat het ineens weer werkt.
Blijft alleen de vraag hoe het kan dat jij geen Explorer meer zou hebben, want die kun je niet zo maar verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan