• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Google chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

catmen

learning senior
Lid geworden
17 jun 2011
Berichten
807
Waarderingsscore
31
Hallo,

Vandaag wou ik in google chrome het vertaal app gebruiken en dat werkt niet meer als ik tekst in geef(is al een tijdje geleden dat ik het nog gebruikte) , ik kan ook niet meer selecteren dat er van Nederlands naar Engels of Duits moet vertaald worden, er gebeurt gewoon niets. Als ik ga kijken bij instellingen en de google chrome versie is er geen update beschikbaar en heb ik blijkbaar de laatste versie, wat kan hier de oorzaak zijn?
catmen
 
Heb je de app geopend via je Chrome account of via search?
Ik klik in een zoekpagina op die vierkantjes bovenin en selecteer daar vertalen, dat doet t gewoon.
 
ik doe dat ook rechts bovenaan dan komen er icoontjes tevoorschijn zoals Map's, You tube, Play, Gmail, Drive enz. vertalen opende wel maar reageerde nergens op.Als ik op mijn Ipad google vertalen ingeef werkt het daar wel het is dus iets dat zich op mijn windows machine voordoet, ik kan me ook niet herinneren dat ik iets veranderde in de instellingen van google die daar een invloed zouden op kunnen hebben.
catmen
 
Heb je de app geopend via je Chrome account of via search?
Ik klik in een zoekpagina op die vierkantjes bovenin en selecteer daar vertalen, dat doet t gewoon.
ik heb het in orde gekregen ik heb Google chrome gereset. door rechtsboven instellingen te kiezen, dan linksboven geavanceerd en daar staat resetten en opruimen, na weder opstart werkt google translate terug :)) (stond op een help site)
catmen
 
Fijn dat is weer werkt, ik zal dit topic dan ook op opgelost zetten!
 
is het de bedoeling dat een moderator een vraag op "opgelost" zet of kan ieder lid dit doen en zo ja waar/hoe?
catmen
 
Alleen teamleden kunnen een vraag op Opgelost zetten. Gewone leden kunnen dat niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan