• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Google foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirte2706

Nieuw lid
Lid geworden
14 apr 2019
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Ik begrijp iets niet met Google foto's.... vind het alleen heel lastig om precies uit te leggen waar ik tegenaan loop, maar doe hierbij een poging in de hoop dat het een beetje begrijpelijk is!
Mijn standaard emailadres is van "hetnet.nl", maar dat heb ik gekoppeld aan mijn Gmail account.
Als ik op Windows 10 inlog met mijn "hetnet.nl"- adres dan staat daaronder een blauw venster met de tekst "Google- account".
Nu wilde ik, na ingelogd te zijn met mijn hetnet. adres, foto's vanuit Google foto's naar mijn eigen hetnet. adres emailen/ delen, maar dat lukt niet...
Ben toen ingelogd op Google foto's met mijn Gmail adres, en dan lukte het wel om ze door te mailen naar mijn hetnet. adres.
Echter, helaas staan er, als ik inlog met 't Gmail adres alleen maar foto's en video's in Google foto's van 2016.
Mijn vraag is hoe kan ik wél foto's delen als ik met hetnet.nl naar Google foto's ga?
Ik hoop dat iemand me kan helpen :) ?
 
Heb jij Google foto`s ook op jou Windows computer staan.
Als het om de Windows versie gaat werkt het op de volgende manier.
Delen met andere mensen
  1. Open photos.google.com op je computer.
  2. Log in op je Google-account.
  3. Wijs een foto of video aan en klik op Selecteren
    Gereed
    .
  4. Klik op Delen
    Delen
    .
  5. Klik op Aan en selecteer mensen met wie je wilt delen. Als je lid bent van een gezinsgroep op Google met ten minste twee andere mensen, selecteer je Gezinsgroep om te delen met je gezinsleden.
  6. Je kunt een bericht toevoegen en vervolgens op Verzenden klikken. Ga naar het activiteitenlogboek om deze berichten te beheren.
  7. Klik op Verzenden
    Verzenden
    .
Als je een album wilt delen, open je het album. Klik vervolgens in de rechterbovenhoek op Meer
Meer
en dan
Album delen.

Opmerking: Als je een album deelt dat automatisch foto's toevoegt van gezichtsgroepen, kan iedereen met de link naar het album foto's bekijken wanneer ze worden toegevoegd.
 
Dank voor je reactie Aarie. Ik heb Windows 10 en open van daaruit Google foto's en zoals ik schreef lukt het prima om foto's en video's te delen als ik google foto's open vanuit mijn Gmailadres, maar dus niet als ik ze vanuit mijn hetnet.nl adres wil delen. Terwijl dat account ook gelinkt is aan Googel foto's en er een paar duizend op staan...
 
Het zou goed kunnen dat het alleen goed werkt met een Gmail account. Waarschijnlijk kun je daarom ook alleen foto's delen zoals in mijn vorige bericht.

Misschien kun je eens kijken of je de foto's kunt backuppen en dan kunt toevoegen aan jou Gmail adres.
 
Hi Aarie, bedankt weer voor je reactie. Het lijkt er inderdaad op dat ik alleen foto's kan delen met mijn G- mailadres, maar vind het zo vreemd dat dat dan niet zou kunnen met mijn @hetnet. adres, omdat dat ook een Google gelinkt adres is. Heb me er suf over gegoogled maar kan er niets over vinden. Ben begonnen met een Google- backup synchronisatie wat betreft de (4000) foto's, maar die loopt continu vast, pfff.
 
Hallo,

Mogelijk dat je teveel foto`s hebt die in 1 keer moeten worden gekopieerd.
Je zou de foto`s ook naar Google drive kunnen kopiëren.
Kijken of dat wel lukt, kan wel een tijd duren voordat alles erop staat.
Vandaar uit kun je ze via Gmail weer versturen.

Als je berichten in Gmail verzendt, kun je bestanden van Google Drive toevoegen, zoals documenten en foto's. Dit is vooral handig als het document groter is dan de Gmail-limiet voor bestandsgrootte of als je met anderen aan het document wilt samenwerken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan