• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Google Home Mini

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stainless

Junior lid
Lid geworden
10 okt 2010
Berichten
96
Waarderingsscore
0
Sinds 3 februari weigert hij muziek af te spelen. Krijg als melding: Als u hulp nodig heeft geef info op de Home app. Daar zie ik niet bijzonders, hij is gelinkt met spotify en at account is ok. Tot 3 februar werkte het goed. De ander functies werken wel
 
Reset het apparaat eens.
 
Al geprobeerd. Ook van stroom afgehaald
 
Ik neem aan dat je bedoelt dat er geen muziek van Spotify wordt afgespeeld. Ik vind daarover bijv deze stappen: (sorry voor Engels)

Spotify Not Playing Music
  1. Unlink then Relink back Spotify Account with Google Home
  2. Set your default music service on Google Home - Google Nest Help
  3. Reboot Google Home- Unplug from power source for about 20 seconds then replug back in
  4. Unlink then Relink back your singed in Google Account in the Google Home App
  5. Share devices in your home with other people - Google Nest Help
  6. Retry asking again
 
Hellas, dit werkt ook niet
 
Kan je wel muziek afspelen via bijvoorbeeld Youtube?
 
Nee, het weigert muziek af te spelen. Andere opdrachten gaan goed.
 
Heb je de mini ook nog gekoppeld aan andere apparaten? Ik heb hem hier wel gekoppeld aan een bluetooth speakersetje. Als ik muziek wil spelen op de mini moet ik dat wel heel duidelijk aangeven door dit te zeggen:
"Hey Google speel Metallica op Spotify op Woonkamer" waarbij de woonkamer mijn Mini is. Als ik het zonder zeg, dan gaat hij het proberen af te spelen op de bluetooth receiver en zal er een fout komen.


Daarnaast kun je ook in de Home app op je mobiel kijken hoe hij je commando heeft geïnterpreteerd. Daar zal dan eventueel ook een fout bij staan waar we misschien weer mee verder kunnen.
 
Ik heb mijn mini niet aan andere apparaten gekoppeld. Op mijn Home app (op mijn laptop, geen smartphone) zie ik niet waar commando's en interpretaties staan
 
Ik heb uitgevonden hoe ik hem helemaal moest resetten:))) Nu werkt alles weer
 
Mooi dat het weer werkt.
Ik heb het topic gesloten en op opgelost gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan