• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Google in verkeerde taal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eva38

Vaak hier
Lid geworden
25 apr 2012
Berichten
674
Waarderingsscore
3
Sids een drietal weken krijg ik de helft van de Google resultaten in het Frans. Mijn taal is ingesteld op Nederlands. De Franse antwoorden komen zelfs voor de Nederlandse. Ik heb Google al verwijderd en opnieuw ingesteld maar niks baat. Het frans blijft overheersen. Ook met dit forum is iets geks aan de gang. Hier is alles nu in het Engels....
 
Ook met dit forum is iets geks aan de gang. Hier is alles nu in het Engels....

Klik onderaan deze forum op Engels, dan kun je voor Nederlands kiezen.
 
Sids een drietal weken krijg ik de helft van de Google resultaten in het Frans. Mijn taal is ingesteld op Nederlands. De Franse antwoorden komen zelfs voor de Nederlandse. Ik heb Google al verwijderd en opnieuw ingesteld maar niks baat.

Kijk eens of dit werkt.
Klik in de instellingen van Google eens onder zoekmachine op zoekmachine beheren.
Klik dan op toevoegen- kies voor Google Nederland.
Zoekwoord google.NL
Typ het volgende in de Url balk, wel even de spaties er uithalen -> https: //www. google. nl/?gws_rd=ssl#safe=off&q=%s
klik op opslaan.
Klik bij Google Nederland op de drie puntjes en kies voor instellen als standaard.
 
Klik onderaan deze forum op Engels, dan kun je voor Nederlands kiezen.
Bedankt voor de tip!
Kijk eens of dit werkt.
Klik in de instellingen van Google eens onder zoekmachine op zoekmachine beheren.
Klik dan op toevoegen- kies voor Google Nederland.
Zoekwoord google.NL
Typ het volgende in de Url balk, wel even de spaties er uithalen -> https: //www. google. nl/?gws_rd=ssl#safe=off&q=%s
klik op opslaan.
Klik bij Google Nederland op de drie puntjes en kies voor instellen als standaard.
 
Ik woon niet in Nederland maar in België en dus heb ik nog een beetje verder gezocht en gezien dat meerdere personen hetzelfde probleem hadden de laatste weken. Ik heb Google nogmaals verwijderd en deze keer de PC herstart (wat ik vorige keer niet gedaan had). Dan Google opnieuw geïnstalleerd en deze keer is het wel gelukt. De taal van het forum heb ik dank zij uw tip onmiddellijk veranderd. Bedankt voor de moeite Aarie.
 
Fijn dat het is opgelost en geen dank!
Een tip voor de volgende keer.
Als je een programma verwijderd om die erop nieuw op te zetten, moet je altijd de computer herstarten, want dan verwijder je pas echt alles. Dit geldt voor alle programma's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan