• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Google zonder knipperende cursor

Status
Niet open voor verdere reacties.

theplayer

Gewaardeerd
Lid geworden
9 dec 2013
Berichten
1.739
Waarderingsscore
14
Ik heb al een tijd het probleem dat ik bij het starten van Google ik in de zoekbalk moet tikken om een knipperende cursor te krijgen om daarmee een zoekopdracht in te geven. Ik gebruik FF versie 65.0 (Win7).
Weet iemand waarom dat niet (meer) automatisch gebeurt?
 
Verwijder FF en installeer opnieuw.
 
Al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
 
Nee, want ik weet niet waar te beginnen. Moet ik nu echt eerst een account aanmaken voor dit probleem? Kan dat niet simpeler?
 
Ikke niet helemaal begrijpen geloof ik? Via programma's en onderdelen FF verwijderen / wat is de relatie met / tot het aanmaken van een account?
 
Had ik niet gelezen. Sync instellen is wat anders dan FF verwijderen en opnieuw installeren.
 
Daarom heb ik dat dus niet gedaan. Ik kwam er bovendien niet uit. Het probleem is dus die vaak niet verschijnende knipperende cursor bij het openen van mijn standaard google-pagina. Vaak gebeurt dat overigens als ik na elkaar weer een nieuwe google-pagina oproep voor een nieuwe zoekopdracht (om bijv. naast elkaar te vergelijken)
 
Firefox opnieuw geïnstalleerd. Gelukkig zonder problemen!

Ik gebruik overigens al veel jaren twee 26"- beeldschermen naast elkaar. Het linkse is ingesteld als mijn primaire scherm. Ik kan dus veel progs hebben openstaan, verdeeld over die 2 schermen.

Kan het zijn dat dat het probleem komt door mijn tweede scherm als de Googlepagina niet met een cursor reageert? Misschien door instellingen...? Er wordt volgens mij ook niet voor niets gevraagd welk scherm ik als mijn primaire scherm wil gebruiken....
 
Met nieuwe FF dus nog steeds hetzelfde probleem... Ook een nieuw opgeroepen venster verschuilt zich nog steeds achter een bestaand. Je moet er dus extra op klikken om dat op de voorgrond te krijgen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan