• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Graphics Chipset Radeon RX 580 Series computer Reboots

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonathan995

Nieuw lid
Lid geworden
31 jan 2019
Berichten
4
Waarderingsscore
0
motherbord msi 760ga-p43

CPU Type
AMD FX(tm)-8320 Eight-Core Processor

Graphics Chipset
Radeon RX 580 Series Memory Type GDDR5

System Memory
16 GB

cooler masters 600W pcu

Windows Version
Windows 7 (Service Pack 1) (64 bit)

i instaled new Radeon RX 580 graphics and pack of2 8gb ram 1.5v

if i start playing Rust (high performas game )the computer reboots.

this is info just before it restards
019-01-30 23:33:14 , 1365.0 , 2000.0 , 73.0 , 46 , 1519 , 17 , 9 , 55.1 , 78.4 , 13.6 , 78.3 , 3980 , 170 , 1.1438 ,
Date , GPU Core Clock [MHz] , GPU Memory Clock [MHz] , GPU Temperature [°C] , Fan Speed (%) [%] , Fan Speed (RPM) [RPM] , GPU Load [%] , Memory Controller Load [%] , GPU only Power Draw [W] , VDDC Power Draw [W] , VDDCI Power Draw [W] , VRM Efficiency [%] , Memory Usage (Dedicated) [MB] , Memory Usage (Dynamic) [MB] , VDDC [V] ,
but even add 32C it reboots tho

plz help
 
Wat is precies de vraag? Dis natuurlijk voor niemand duidelijk!
 
mijn computer herstart vanzelf nadat ik nieuwe grafishe kaard en ram ingestoken heb hoe fix ik dit ?
 
Wat voor memory heb je erin gestopt? Heb je de drivers van de videokaart geïnstalleerd? Heb je al gekeken of er een update is voor de BIOS?

Kortom geef veel meer informatie.
 
ddr3 ram 2x8gb heb ik eringestoken de drivers van de videokaart zijn update .

na 15-25min in de game word zward alsof het uitvalt dan herstard de pc
 
Gekeken naar een update voor de BIOS?
 
jonathan995 : wat ik in je verhaal mis / niet helemaal zeker kan afleiden, is het volgende : reboot de machine alleen als je die game speelt, of doet 'ie dat rebooten altijd, bij whatever wat je op dat moment hebt "draaien", Word, Excel, internetbrowser, etc. etc?
 
Krijg je een melding voordat er wordt herstart? Krijg je een blue screen? Komt de pc na het herstarten in de recovery modus?

Heb het in dit topic al eerder gevraagd: geef veel meer informatie en maak van je vragen een duidelijk verhaal!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan