• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gratis games

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: free games

Doe het weg! Het duivelse slechte spel. Niet dat het verslavend is, maar het is gewoon zo vreselijk slecht en het is een schande voor de game-wereld. En het is trouwens niet free, je moet ( als je het dan toch fijn wil vinden ) een member worden wat per maand kost. Waarom spelen mensen trouwens deze slechte games terwijl er andere wel degelijk GOEDE Free Games zijn zoals Enemy Territory, Savage, ...

Mensen, ik raad jullie aan dit spel zeker niet te spelen. Mensen hierin denken alleen maar aan items, ze stelen van je op onmogelijke manieren, etc...

Haha idd, bron van scammers :worship:
 
Re: free games

Doe het weg! Het duivelse slechte spel. Niet dat het verslavend is, maar het is gewoon zo vreselijk slecht en het is een schande voor de game-wereld. En het is trouwens niet free, je moet ( als je het dan toch fijn wil vinden ) een member worden wat per maand kost. Waarom spelen mensen trouwens deze slechte games terwijl er andere wel degelijk GOEDE Free Games zijn zoals Enemy Territory, Savage, ...

Mensen, ik raad jullie aan dit spel zeker niet te spelen. Mensen hierin denken alleen maar aan items, ze stelen van je op onmogelijke manieren, etc...

Mensen denken niet alleen aan items. Er word verschrikkelijk veel voor scammen gewaarschuwt enzo, en steeds als er een nieuwe scam is dan is er weer informatie te vinden over hoe je het kan voorkomen. Dus je bent gewoon dom als je erin trapt.. En het wel WEL gratis. Je kan er alleen voor kiezen om er echt geld voor te betalen (dan kan je wel meer dingen).

Sebjuh heeft gesproken :fun:
 
Re: free games

Maar die graphics en gameplay is gewoon z slecht, waarom RS spelen als er mooie MMORPG's bestaan?
 
Re: free games

Er zijn ook mensen die spellen spelen door wat je erin kan doen, en omdat het gewoon leuk is om bijvoorbeeld met vrienden samen te spelen. En niet omdat de graphics misschien niet helemaal perfect is en precies hoe mensen het willen. Verder heb ik geen zin meer om steeds gedoe meer te hebben over dat ''runescape er zo slecht uitziet en dat je het daarom maar niet moet spelen''
 
Re: free games

Ik heb nog een gratis spel gevonden dat nog niet vermeld is, nl. FreeDOOM.

Om het te spelen, moet je eerst een source port downloaden, ik raad GZDOOM aan omdat het een OpenGL modus heeft.
GZDOOM website: http://grafzahl.drdteam.org/index.php?page=topic&id=226

Als het gedownload is, pak je de gezipte map uit en je source port is klaar voor gebruik.

Dan moet je FreeDOOM downloaden.

website: http://freedoom.sourceforge.net/

Bij Download moet je Complete IWAD selecteren. Alweer, als het gedownload is, pak je de map uit.

Dan moet je in de uitgepakte FreeDOOM map kijken en doom2.wad kopieren en plakken in je GZDOOM map.

Je dubbelklikt op het programma met als icoontje een groen mannetje, dit is de executable, en je kan spelen! Have fun!

N.B.: FreeDOOM is nog in een beta fase en kan dus bugs bevatten. Ik heb het eventjes gespeeld en ik heb nog geen bugs gevonden, maar het zou dus kunnen dat er iets niet werkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: free games

Ziet er idd leuk uit.
Ik ga hem spelen:)
 
Re: free games

Wolfenstein ET :gogo:
 
Re: free games

Ja ik hoorde al dat het bagger was:p
 
Re: free games

bagger bagger runescape das pas bagger ik heb het 1 uur gespeeld en ik vond er geen **** (reet:) aan.

rappelz is niet HET mmo maar wel een leuke en voral free :p en grafish toch goed voor een free game.
 
Re: free games

Ga dan Lineage2 spelen;)
Runescape was men eerste MMORPG dus ik vond het toen mega,. Nu poep ik erop:D
 
Re: free games

Ga dan Lineage2 spelen;)
Runescape was men eerste MMORPG dus ik vond het toen mega,. Nu poep ik erop:D

ik ga het ZEKER proberen en ik hoop dat het leuker is dan rappelz want rappelz is wel goed en leuk maar niet op lange termijn dan is het saai

ps. is lineage2 helemaal free of...?
 
Re: free games

Nee moet je voor betalen

*Je hebt een PM*
 
Openarena

Geloog niet dat deze al genoemd is: Openarena :
OpenArena is an open-source content package for Quake III Arena licensed under the GPL, effectively creating a free stand-alone game. You do not need Quake III Arena to play this game.

Gebruiksaanwijzingen
OpenarenaForum

-Te spelen in Singleplayer (tegen bots) & Multiplayer mode.
-Extra "maps" zijn via het forum te vinden om ook eens in een andere omgeving te spelen.
-Een typisch shooter/action game.
 
Re: free games

Doe het weg! Het duivelse slechte spel. Niet dat het verslavend is, maar het is gewoon zo vreselijk slecht en het is een schande voor de game-wereld. En het is trouwens niet free, je moet ( als je het dan toch fijn wil vinden ) een member worden wat per maand kost. Waarom spelen mensen trouwens deze slechte games terwijl er andere wel degelijk GOEDE Free Games zijn zoals Enemy Territory, Savage, ...

Mensen, ik raad jullie aan dit spel zeker niet te spelen. Mensen hierin denken alleen maar aan items, ze stelen van je op onmogelijke manieren, etc...
spreek voor je eigen makker, er zijn genoeg mensen die dit spel wel eerlijk spelen en ook al ben je free, je kan nog genoeg
en ik kan je verzekeren, eenmaal je mooi aan het lvl'en geslaagd bent krijg je het niet meer los :busted:

voor de liefhebbers: i'm Mrblomme on rs ;)
 
Re: free games

AA is mooi maar ik kom niet voorbij die training, daar blijf ik op steken
Erg raar allemaal, ik zal het nog wel een paar keer proberen
 
Re: free games

One Must Fall 2097 is ook een zeer goede retro game. Er was eerst slechts een demo van, en je kon hem kopen. Maar sinds een tijd is hij abandonware ( dus freeware ) geworden en je kan hem gratis volledig afhalen. Voor al die dosgamers die deze game nog herkennen en hem nog eens willen spelen, neem hier eens een kijkje. Je herkent het originele aan het feit dat er een opstartscreen is waar je kan zeggen wat je wil doen, setup instellen enzo. Dit vermeld ik even omdat er verschillende ( ook valse ) versies zijn waarbij het geluid zeer slecht is en er geen muziek is. Je zou ook muziek moeten horen in het begin en een bliksemschicht ( schreef ik dat juist? :p ).

Hier een paar screenies:
omf2.gif

onemustfall_2.gif
 
Re: free games

oh ik heb er een paar
1:www.s2games/savage/downloads.php
uitleg:een spel dat je download
dan kies je een world(na account maken)
je speelt kiest team en dan vecht je tegen de tegenparty
met wapens waar je commander voor gezorgt heeft als er iemand gewonnen heeft begint het overernieuw totdat je uitlogt
erg leuk vooral als je commander bent

2:www.runescape.com
uitleg:een online spel erg uitgebreid
met verschillende skills en erg leuk met betaal optie het is een mmorpg(massive multiplayer online role playing game)
als je member bent(betaal optie dus)
kan je een huis bouwen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan