• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gratis games

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie kan mijn eg helpen aan de programma's voor bonus collectie voor my farm en farm story 2
 
via de origin game client heb je iedere maand ook 1 gratis game
 
Als je je aanmeld voor de Humble Bundle nieuwsbrief: https://www.humblebundle.com/software-bundle heb je geregeld een bericht dat je een spel gratis kan krijgen waar je normaal voor moet betalen. Ik heb intussen DIRT 3, DIRT showdown, Red Orchestra/Rising Storm en Killing Floor gratis gehad vanaf deze website!

Verder voor echte free to play games zou ik gewoon Steam gebruiken en de Free to play sector doorlopen. Geregeld leuke games te vinden die de moeite waard zijn! War Thunder is denk ik wel een van de beste ertussen.

En mocht je Battlefield Heroes hebben gespeeld in het verleden dan kan je met een beetje geduld over een paar maanden een soort van "remake" van het spel spelen genaamd: Renegade Line. Momenteel moet je er nog voor betalen om zo het spel te steunen voor development. Maar bij de release wordt het een free to play game.
 
Ook de moeite waard voor de Battle Royale liefhebber: Ring of Elysium Ring of Elysium on Steam Gratis te spelen via Steam. Komt dicht in de buurt van PUBG echter kunnen 4 man een potje winnen in plaats van last man standing dmv een helicopter te boarden. Daarnaast kun je gliden, BMXen en heb je een grappling hook om mee vooruit te komen. Ook spawn je niet vanuit een vliegtuig maar selecteer je waar je wilt spawnen op de map.

En dan nog Apex Legends. Gratis te spelen via Origin. Ik heb het spel nog niet gespeeld, maar velen zeggen dat het als een mix van CoD Blackout en Overwatch voelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan