• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Groot nieuws: het forum gaat verhuizen en krijgt een geheel nieuw pak.

  • Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum
A

Abraham54

Gast
Belangrijk nieuws voor alle leden:
dit forum verhuist naar een Nederlandse host en wordt gemigreerd naar de moderne forumsoftware van XenForo.


Dat betekent dat dit forum volledig HTML5 wordt en daarmee zal voldoen aan moderne eisen.

De verhuizing zal vanaf aanstaande vrijdag 12 mei om 22:00 uur gaan plaatsvinden, dan gaat dit forum dus op uit.


We hopen het vernieuwde forum medio aanstaande zondag weer te kunnen heropenen.
 
En heel veel sterkte (en tijd!). Betekent het dat je nu 2 fora leidt: N.C.F. en het Piepende?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En heel veel sterkte (en tijd!). Betekent het dat je nu 2 fora leidt: N.C.F. en het Piepende?

Leuke vraag: van PCF ben ik de eigenaar en de eigenaar hier ben ik niet.
 
Tip: hou er ook rekening mee dat gebruikersnotities niet worden meegenomen. Indien er leden zijn die hiervan gebruik maken, moeten deze ergens anders worden opgeslagen.
 
Tip: hou er ook rekening mee dat gebruikersnotities niet worden meegenomen. Indien er leden zijn die hiervan gebruik maken, moeten deze ergens anders worden opgeslagen.

De rest gaat wel mee neem ik aan? Zoals de bedankjes en aantal berichten die je hebt geplaatst?
 
Wat houd dat is?
Moet je weer onderaan beginnen om trofeen op te bouwen?
 
Bij de overgang heb je straks al trofeen over hetgeen je hier al gepost hebt.
 
Oke ik laat mij dan wel verrassen. :biggrin:
Zal vast een nieuwe prijzenkast kopen :wink:
 
Wat houdt dat in?
Moet je weer onderaan beginnen om trofeen op te bouwen?
Dat gaat er wellicht zo uitzien (mijn account bij PCF). Welk jasje het NCF krijgt is voor mij ook nog een verrassing.

5912ccb8c3d92-Schermafdruk_van_2017-05-10_10-16-26.png
 
Dat gaat er wellicht zo uitzien (mijn account bij PCF). Welk jasje het NCF krijgt is voor mij ook nog een verrassing.

5912ccb8c3d92-Schermafdruk_van_2017-05-10_10-16-26.png

Ik had dit in een priv bericht al vernomen van Abraham.
Maar bedankt voor de informatie.
 
Leuk nieuws! Succes met de migratie.

Kan ik nog altijd softcity.nl blijven gebruiken? :fun:
 
Leuk nieuws! Succes met de migratie.

Kan ik nog altijd softcity.nl blijven gebruiken? :fun:

Het is zonder meer de bedoeling dat het softcity subdomein ook weer beschikbaar komt.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan