• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies gtx 1080 dumpen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yoshi

Bekend gezicht
Lid geworden
22 nov 2017
Berichten
168
Waarderingsscore
14
hallo,



ik zit laast alleen maar doom te spelen dat ik het nog wel de komende half jaar speel als ik mezelf ken.
heb in total war: rome 2 bijna 3k hours zitten, weet eigenlijk van mezelf dat ik de komende maanden toch wel in doom zit. aangezien ik best wel klaar ben met rise of tomb raider, GTA 5 en destiney2 waar ik wel 2 kaarten voor nodig heb om 60fps te halen. in doom onder vulkan heb ik genoeg aan single gtx 1080 kan dan eigenlijk alles al nightmarre settings en 8x tssaa. zouden jullie dan gewoon me 2e gtx 1080 verkopen voor winst heb er namelijk maar iets van 550 voor betaald.
met de huidige gtx 1080 prijzen van 750-850 euro kan hem makkelijk voor winst dumpen.
verwacht namelijk binnen paar maanden gtx 2xxx serie.
en nope zit niet verlegen met geld maar door de huidige markt omstandigheden is het een optie om te verkopen met winst en over paar maanden een single gtx 2080ti te kopen aan gezien ik me 2e kaart op het moment niet bepaald nodig heb.



wat denken jullie ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan