• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Guild wars

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickvw

Vaak hier
Lid geworden
17 aug 2004
Berichten
972
Waarderingsscore
3
hey peeps,

k ben van plan om guildwars te kopen, heeft er iemand hier ervaring met dit spel. Iemand positieve en negatieve kanten van dit spel?
 
Iemand?
 
ik heb gw gekocht omdat het maar 40 euro koste en niet per maand hoeft te betalen. En dan heb je nog het pvp gedeelte persoonlijk vind ik deze nog het leukste.

de mindere kanten vind ik dat je elkaar alleen maar in dorpjes kan omtmoeten.
En het pve gedeelte gaat al snel vervellen als je het 2x heb uitgespeeld
 
lijkt me wel vet, omdat je 1 keer moet betalen en daarna gewoon elka maand gratis spelen, voor de rest geen ervaring met dit spel, in de power unlimited kreeg hij een 80 geloof ik( als het niet iets hoger is)
 
is wel lollig idd. maar k heb de rpe nu 5x uitgespeeld -_- en dan begint het aardig te vervelen. maar het is ckkr een leuk spel voor dat geld
 
Bedankt voor de uitleg, twee kleine vraagjes..

Kun je verschillende accounts hebben bv. mijn broer en ik?
Komen er geregeld updates voor het spel zoals WOW?


EDIT: op gamersnet vind ik geen review srr.

Thx Nick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk dat je maar 1 account kan hebben weet het niet cker, ik denk dat er ook wel updates zijn ja, anders is het zo saai, maar ook dat weet ik niet cker
 
Dus je kan niet met meerdere van het gezin erop spelen, met een apart karakter ofzo.
 
denk het zelf niet, maar dat moet je ff opzoeke ofzo, ik heb het spel zelf niet.
 
Ah ok

I am keep on searching.
 
Weet je of dat dit genoeg is om het spel te spelen : NVIDIA GeForce4 MX 460 (64MB)300MHz275MHz2x64-bit DDR8.8GB/s
 
je je kunt 2 accounts hebben. moet je het spel 2x kopen :smile: of een account op internet kopen.

er komen geregeld updates. binnenkort komen nieuwe wapens enzo erin heb ik ergens gelezen. en rond de feestdagen wordt heel guildwars aangepast aan het thema. vorige week was alles von sneeuw en kon je sneeuballen gevechten doen, nieuwe quests, en collecters items die je kunt krijgen.
 
Nickvw zei:
Weet je of dat dit genoeg is om het spel te spelen : NVIDIA GeForce4 MX 460 (64MB)300MHz275MHz2x64-bit DDR8.8GB/s

ja dit is genoeg het spel heeft maar heel weinig nodig.

want mijn pc is echt een bagger ding-_- en daar draait het super op.
 
Ok bedankt voor de info.

Ik heb het ondertussen gekocht, maar ik weet nog niet hoe ik mijn tweede profession moet aanschaffen.

BTW Mijn naam is Blue Scar

Greetzzz
 
oke ik zal je wel effe toevoegen in men friend list dan help ik je wel efkes

groetjes btw mijn naam is I I Zyron I I
 
naam is neorej (zoals bij elk spel :p)
 
oke dan voeg ik jou ook wel effe toe :p
 
:p ben niet vaak online hoor maar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan