• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Computer valt uit na het plaatsen van werkgeheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sound_WB

Nieuw lid
Lid geworden
25 jan 2020
Berichten
11
Waarderingsscore
1
Ik heb een Computer met een Acus P5Q Pro Turbo Moederbord en als.
Ik de Ram er in doe dan valt de Computer na 15 Seconde uit :expressionless: .
En als ik de Ram er uit haal Blijft de Computer aan : unamused:.

Vriendelijke groet Sound_WB 🤓
 
Heb jij het over geheugen bijplaatsen in een draaiende computer, of bedoel je iets anders?
 
Heb jij het over geheugen bijplaatsen in een draaiende computer, of bedoel je iets anders?
Nee als de Computer uit Staat dan Plaats ik de ram en niet als de Computer draait
 
Ik meen dat deze Reactie niet voor ons is bedoeld?
 
Inderdaad was dat bericht niet op de juiste plek geland.

Daarom ook dat ik dat ik een en ander nu compleet verwijderd heb.

Post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download
51ec442687372-sp_64_Canned.png
Speccy van Piriform


Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.
  • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
  • Bevestig dat eerste dus.
  • Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.
 
Inderdaad was dat bericht niet op de juiste plek geland.

Daarom ook dat ik dat ik een en ander nu compleet verwijderd heb.

Post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download
51ec442687372-sp_64_Canned.png
Speccy van Piriform


Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.

    • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
    • Bevestig dat eerste dus.
    • Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.
Maar Het probleem is dat we niet in de computer komen en de bios en de besturing systeem ook niet
1579994643518.png1579994643518.png
 
4 x DIMM, Max. 16 GB, DDR2 1300/1200/1066/800/667 Non-ECC,Un-buffered Memory is mogelijk.
Dat moederbord is al jaren oud!
 
Werk helemaal niet
 

Bijlagen

  • 15799976717094304462920536328957.jpg
    15799976717094304462920536328957.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
In middels Werkt hij. :grinning:
En valt hij niet meer uit:)
Alleen nog geen Beeld :confused:
 
goedemorgen

ik heb een msi moederbord

hij blijft nu wel aan met een andere proceror

maar hoe ken dat ik geen beeld heb?

licht dat aan de ram?

vredijlke groet David En Willem
 
Moederbord gaat niet aan alleen de voeding en ventilatoren en ook niet met een andere processor.

Pleeg eerst een bios reset en dan, opstarten met CPU en zijn koeler, de systeemspeaker die in de kast moet zitten en de voeding, bios beeps? zo ja welke.
1 beep, 1 reepje geheugen erin, eventueel omwisselen bij weer 1 beep, welke bios beeps?

Andere voeding ook proberen.

Enne, wat is het nu?
Acus P5Q Pro Turbo Moederbord
ik heb een msi moederbord
 
Moederbord gaat niet aan alleen de voeding en ventilatoren en ook niet met een andere processor.

Pleeg eerst een bios reset en dan, opstarten met CPU en zijn koeler, de systeemspeaker die in de kast moet zitten en de voeding, bios beeps? zo ja welke.
1 beep, 1 reepje geheugen erin, eventueel omwisselen bij weer 1 beep, welke bios beeps?

Andere voeding ook proberen.

Enne, wat is het nu?
Even goed een fout melding HELP! we hebben van alles geprobeert
 

Bijlagen

  • 20200126_160230.jpg
    20200126_160230.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 8
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan