• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hardware Conflict

  • Onderwerp starter grandPeintre
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het blijft hommeles. Je adviezen opgevolgd. Er zijn geen virussen, geen spy volgens adaware. Map temp leeggehaald. Vannacht de computer uitgelaten. Probeer een film te vonverteren, maar blijft de storing houden. Na 2 minuten blijft de computer alweer hangen. Film converteren lukt al een tijd niet meer. Het lijkt mij toch dat er iets die storing teweeg brengt maar wat???? Alleen downloaden lukt wel. Staat de computer aan op internet en aan het downloaden en ik doe er verder niks mee dan komt er geen storing. Zodra er wordt gesurfd dan kan er elk moment een storing komen (hangen of gelijk naar zwart beeld). En zoals gezegd het converteren van een film lukt niet meer. En ook het rippen van een cd kan 'hangen' of 'zwart beeld' tot gevolg hebben. Wie weet raad???????????
 
Je koeling en fans werken ook nog goed. Geen apparaten aangesloten die een hogere voeding nodig hebben dan aanwezig. geeft het foutenrapport nog wat meer informatie. geeft hij deze problemen ook als je een aantal processen uitschakeld in je taakbalk. tijdens het surfen.
 
Het foutenrapport verwijst alleen maar naar de webside van het programma wat gecrashed heeft voor een eventuele update. Kan het aan het werkgeheugen liggen. Ik heb net een demo-versie van Tweak XP pro ge-installeerd. Bij de functie optimaliseren geheugen zie ik het vrije geheugen snel afnemen tot nul en dan wordt het beeld zwart. Dus het bezig zijn met het optimaliseren gebruikt zoveel geheugen dat het vrije geheugen (ongeveer 300 mb) het niet aan kan. Wat kan ik hier aan doen???
 
Ik weet niet of het aan die tweak komt, maar kijk eens of je de instellingen die je daar hebt gedaan kan terugzetten. Heb je toevallig ook niet onlangs een andere videokaart geinstalleerd, fouten bij surfen en zware programma's zou eventueel aan de drivers kunnen liggen. Ik heb zelf een rammetertje in mijn taakbalk waar ik precies mee kan aflezen hoeval er nog vrij is, kijk daar eens naar.

http://www.tweakzone.nl/downloads/5076 Sysinfomywork
 
En nog even voorGrandpeitre de starter van deze topic, helaas heb je er niet bijgeschreven hoeveel ram je op je pc hebt. Win 98 werkt niet (optimaal) bij meer dan 512 mb.
 
Originally posted by briadan@21-02-2004, 17:55:36
Geheugengebruik 192 mb van de 1250 mb. Aantal processen:33.
Met zo;n geheugenovervloed zou je ook kunnen denken aan een defecte ramm/dimm hoeveel bankjes heb je erin zitten. Haal er anders alles er eens uit op 1 na. En kijk eens hoe het dan doet. Werkt hij niet, dan weer een ander bankje in de eerste gleuf plaatsen enzovoort. Heb dit probleem net zelf ook gehad bleken er twee(nieuwe) bankjes al kapot te zijn. Alles onderzocht eerst softwarematig en daarna hardwarematig totdat ik bij het gehuegen uitkwam.

Let op bij eruit halen en plaatsen!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan