• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies HDMI In & Out niet mogelijk teconnecten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PepijnCttv

Nieuw lid
Lid geworden
27 dec 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Sinds mijn andere bericht ''onduidelijk'' was probeer ik hem opnieuw tetypen..

Dus..

Ik heb een game-computer waar een INGEBOUWDE GAMECAPTURE in zit.
Die zit geconnect met mij HDMI In & Out, nu is het probleem dat ik NIET me beeldscherm kan connecten met HDMI In & Out maar met HDMI 1 & 2. Nu is mijn vraag Kan ik HDMI 1 & 2 veranderen OF zorgen dat ik met HDMI In & Out kan connecten?


Mijn HDMI 1 & 2 zijn geconnect met mijn Videokaart, en HDMI in & out met me gamecapture, en nu ik alleen 1 & 2 kan connecten met mijn beeldscherm kan ik me gamecapture card niet gebruiken.
 
Toch begrijp ik nog steeds je vraag niet.
 
Heb jij geen handleiding hoe de de game capture moet aansluiten?
Welk merk en type gebruik jij precies?

Kijk ook eens hier naar dit voorbeeld, heb jij dit ook zo aangesloten?
Dus 1 hdmi kabel van jou videokaart naar de game capture in en 1 van jou game capture out naar jou beeldscherm hdmi.
Klik hier
 
Je bericht is echt onduidelijk. Misschien wordt het duidelijker als je een paar afbeeldingen post van wat je bedoelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan