• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Heb alles overgebouwd in nieuwe case maar mijn pc geeft geen beeld meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsms6

Why You Coming Fast?!?
Lid geworden
27 okt 2018
Berichten
85
Waarderingsscore
2
Ik heb al mijn onderdelen op een nieuwe case gebouwd maar er komt geen beeld......
 
Normaal ligt het aan de ram maar nu lijkt dat niet het probleem
 
Hey nielsms6. Ik denk dat je met iets wat meer aan info zal moeten komen voor een oplossing.
Zo als wat heb je al geprobeerd wat gebeurt er precies met opstarten of juist niet om wat gaat het een laptop desktop merk enz enz.Dit is te kort door de bocht.
Gr.
 
Krijg je foutmeldingen te horen, of lijkt het systeem door te starten? Als het lijkt door te starten kun je naar de volgende vraag. Als hij niet lijkt door te starten dan zal er iets aan de hand zijn met de hardware of de aansluitingen. Loop alles nog een keer langs qua aansluitingen en controleer of er niet iets vergeten is aan te sluiten en kijk ook of alles goed is aangesloten, goed aangedrukt, niet verkeerdom en dergelijke.

Heb je een externe videokaart en een onboard videokaart? Zo ja, sluit je beeldscherm dan ook eens aan op de andere aansluiting, kan namelijk zijn dat je in het bios nog moet instellen dat het scherm op een andere videokaart is aangesloten. Normaliter zou dit onthouden moeten worden, maar kan zijn dat er iets geraakt is waardoor een reset is gebeurd.

Als laatste redmiddel kun je ook een bios reset doen. Ik weet niet of er tegenwoordig nog jumpers op een moederbord zitten, of dat het een knopje of batterij is, maar zoek daar eens naar voor jouw type moederbord.

Ik hoop in ieder geval niet dat er iets kapot is gegaan door statische elektriciteit, want dan ben je verder van huis.

Iets meer informatie over wat wel of niet werkt is verder wel wenselijk.
 
Welke hardware?
Je roept zomaar wat maar info over hoe of wat geef je niet.

Eatx CPU voeding aangesloten, spacers gebruikt onder moederbord?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan