• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Heeft iemand ervaring met: nl.empowerlaptop.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 162876

Gast
Hi allemaal,
Ik wil graag bij: 'nl.empowerlaptop.com' een ander moederbord kopen zodat ik mijn geheugen kan uitbreiden.
Ik kan op internet verder weinig vinden over goede of slechte ervaringen over deze website. Ik dacht misschien heeft hier iemand ervaring met dit bedrijf?
 
Waarom bij die firma?
En welk merk en type mobo heb je nu dan?
 
Waarom bij die firma?
En welk merk en type mobo heb je nu dan?
Ik heb al een core 7i die alleen op een socket 1155 past. die is lastig te vinden. Ik vind het zonde om een nieuw moederbord en een nieuwe core 7i te kopen als ik al een core 7i heb.
welk type mobo ik nu heb kan ik niet exact zeggen want ik ben 2 weekjes niet thuis. De computer heb ik in 2012 gekocht en was een medion. Ik heb ondertussen alles al een keer vervangen behalve het moederbord.
Het mobo wat ik nu heb kan niet meer dan 12 Gb RAM in. Ik wil graag iets met 32 Gb RAM.
Ik heb ondertussen wel al een andere webwinkel op het oog die me wat betrouwbaarder lijkt.

mobo 1155
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan