• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Helderheid gaat automatisch lager

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fresso

Vaak hier
Lid geworden
1 apr 2013
Berichten
775
Waarderingsscore
1
Hallo.

Telkens als ik Youtube of VLC op full screen zet gaat mijn helderheid na een tijdje lager, via de sneltoetsen staat hij nog wel op 100%. Als ik weer terug ga naar bureaublad oid gaat hij weer naar de volle 100% zoals hij hoort.

Heb al tussen Energiebeheer gekeken bij Geavanceerde instellingen -> kopje Beeldscherm. Hier kan ik de Automatisch de helderheid van het scherm aanpassen optie niet bij vinden zoals op sommige websites staat verder gekeken bij de Services en de ''Sensor Monitoring Service'' uit gezet. Ook zijn de drivers up to date .

Dit probleem heb ik vaker als ik op batterij werk, en soms met stroom.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
 
Heb al tussen Energiebeheer gekeken bij Geavanceerde instellingen -> kopje Beeldscherm. Hier kan ik de Automatisch de helderheid van het scherm aanpassen optie niet bij vinden zoals op sommige websites staat verder gekeken bij de Services en de ''Sensor Monitoring Service'' uit gezet. Ook zijn de drivers up to date .

Niet iedere computer ondersteunt automatisch aanpassen ->
Op sommige pc's kan Windows de helderheid automatisch aanpassen op basis van de huidige lichtomstandigheden. Als u wilt weten of uw pc dit ondersteunt, gaat u naar Instellingen > System > Beeldscherm. Zoek onder Helderheid en kleur het selectievakje Helderheid automatisch aanpassen als het licht verandert en schakel het in als u deze functie wilt gebruiken.

Het is wel prettig om te vermelden dat jij jou vraag op andere sites hebt gezet, dit i.v.m. dubbele antwoorden. Waarom gaat helderheid lager in full screen?
 
Sinds wanneer heb jij dit probleem?
Niet toevallig na de 1903 upgrade of heb jij die nog niet uitgevoerd?
 
Heb wel al 1903, maar speelt al langer. Automatisch werk bij mij dus niet helaas.
 
Je kunt eens kijken of het volgende werkt als je op batterij werkt.
Start-instellingen-systeem-batterij-vinkje weghalen -> de helderheid van het scherm verminderen als batterijbesparing is ingeschakeld.
 
Vinkje was helaas al weg. dus helpt helaas niets. Het gebeurd ook voornamelijk bij VLC, Videoland en Youtube e.d. Op gewone websites blijft de helderheid gewoon normaal, maar zodra ik wissel van tablad Videoland bijvoorbeeld zie je hem automatisch de helderheid verlagen. En als ik dan de helderheid wil verhogen dmv de sneltoets staat hij al op z'n hoogst..
 
Laatste nVidia driver in gebruik en de auto driver update staat uit?
En hoe staat de energieinstelling?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan