• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Help nr 91!

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 167621
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 167621

Gast
Ik ontdek weer dat er op een verdere pagina al een nr. 91 is geplaatst, dus de mijne moet er uit. Ik beloof plechtig om niet meer aan dit spel mee te doen, want wat er staat krijg ik echt niet weg. Bewerk- alles selecteren- delete(op mijn eigen laptop) en daarna preview- mooi wit blad. Totdat ik dit witte blad als wijziging wil bewaren en ja hoor, daar is mijn afbeelding weer. Na een kwartier geef ik het op: ben ik niet voor geboren denk ik zo maar. Wie haalt het voor me weg? en...... ik hoef het niet uitgelegd te krijgen!!!!
 
En die afbeelding van jou is nog zo groot ook. Dan valt het extra op dat jij niet bij de les was... :D

ik hoef het niet uitgelegd te krijgen!!!!
Ik haal hem niet weg. Kan ik niet. Dat zal een moderator wel doen. Wil je het echt niet uitgelegd krijgen, Kate?
Nee hoor, ik zit je nu een beetje te stangen. Aan al die uitroeptekens zie ik al dat je echt geen trek hebt in uitleg.

Prettige jaarwisseling, Kate. Neem alvast een oliebol.
 
Je kunt toch ook op bewerk klikken en dan een nummertje plaatsen.
 
Ja, op dit moment zou Kate dat nog kunnen doen. Haar post is op dit moment de laatste in dat topic. Ze zou haar post kunnen bewerken door op de knop Bewerk te klikken. Ze haalt dan de link naar het plaatje met nummer 91 weg en dan zet ze er een plaatje met nummer 95 voor in de plaats, want nr. 95 is nu aan de beurt.
Maar zoals ik het lees, heeft Kate er helemaal tabak van. Ze wil niet meer meespelen.
 
Goed gezien! Meer dan tabak, een hele zak pruimtabak! En ook op dit moment wil Kate het niet. Op Piep mis ik nooit een volgende bladzij, dus waarom hier wel. Wil ik ook niet meer weten!
 
Beste Kate, dit lijkt ten koste te gaan van je humeur. Zet je laptop uit en pak een boek, desnoods de sprookjes van Grimm.
Ik ben bezig in een pil van 757 pagina's. Ik ga er zo weer in verder. Kop koffie erbij; kat op schoot. Jammie!
 
Hoi, nee hoor, mijn humeur is prima, ik vind het alleen onbegrijpelijk dat ik nu voor de 2e keer een pagina niet zie. Zou het aan het thema hier kunnen liggen(!oei). Maar het spel kost ook veel tijd en die heb ik er maar af en toe voor over, en nu dus niet meer.

En de sprookjes van Grimm had ik heel graag geschreven, maar ze zijn er al.

Mijn boek ligt naast me: operatie Napoleon, van Indridasson. Dat is een fantastische schrijver van IJslandse thrillers en ik heb ze allemaal. Ik heb het bijna uit en dan ga ik over op de laatste Baldacci.
Alleen de kat, ja die heb ik niet, maar ik ben een uitgesproken hondenmens, en een kat komt er hier niet in.
En jammie, dat zeg ik nu tegen een heerlijk glaasje witte wijn met een bakje zoute koekjes. Ja, je moet jezelf verwennen!
 
Als je van thrillers houdt zou je ook eens een boek van Jo Nesbø moeten proberen: Jo Nesbø - Wikipedia

En dan liefst een boek uit de Harry Hole serie. Ik heb de hele serie gelezen, behalve De dorst, uit 2017. Die is nog niet aanwezig in de bibliotheek van mijn dorp.
 
Ach, je zou het hier eens moeten zien! Ik ben verslingerd aan thrillers en mijn zoon is uitgever van oa. thrillers. Je begrijpt het: ieder boek dat hij uitgeeft komt op een van mijn planken. Ik heb een kamertje van 3x2 meter en dat is van boven naar beneden aan 3 kanten boek! Het zijn er honderden. Af en toe ruim ik maar weer eens op. En in de huiskamer staat ook een grote boekenkast.
En niet alleen zijn eigen boeken komen hier binnen, maar hij gaat ook regelmatig naar New York, IJsland en Londen en ja hoor, weer presentexemplaren voor mij. De Scandanavische schrijvers vind ik het beste.
Ja, we zijn hier behept met schrijven, dat zal je duidelijk zijn. En een abonnement voor de bieb heb ik maar niet meer genomen. Er wordt hier ook geleend en ik ben zelf een soort bieb.
 
Dank je wel!! Zolang ik nog maar wel besta!
 
Het is dus al een paar keer gebeurd dat een nummer niet voor iedereen zichtbaar was. Persoonlijk denk ik dat het iets met de website software is.

Wat ik niet begrijp is dat Kate haar nummer niet moeiteloos kon verwijderen. Alle tekst verwijderen, en dan "Opslaan" of "Save" zou genoeg moeten zijn.
 
Het is dus al een paar keer gebeurd dat een nummer niet voor iedereen zichtbaar was. Persoonlijk denk ik dat het iets met de website software is.

Wat ik niet begrijp is dat Kate haar nummer niet moeiteloos kon verwijderen. Alle tekst verwijderen, en dan "Opslaan" of "Save" zou genoeg moeten zijn.

Kate had niet gezien dat er nog een pagina was.
Dus heeft het niet aan de site gelegen.
Dit had ik haar ook al uitgelegd, want het is gewoon aan te passen.
 
Sorry, aarie25. Jouw uitleg had ik niet gezien.

Misschien was het een privé-uitleg, want ik zie hem ook nu nog niet.
 
Sorry, aarie25. Jouw uitleg had ik niet gezien.

Misschien was het een privé-uitleg, want ik zie hem ook nu nog niet.


Dat is in het nummer topic zelf, toen had zij ook iets dubbel geplaatst.
Zie bericht 91.
 
Porrelaar en kate spraken hier over boeken nu daar ben ik ook gek op dus daar kunnen we ook nog wel een topic over starten! :)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan