• Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het besturingssysteem genaamd BirdOS

Rubensky

Moderator
Medewerker
We doen er over het algemeen niet heel moeilijk over als het gaat om bijvoorbeeld een topic van drie weken oud. Maar soms wordt er op een topic gereageerd wat allang is afgesloten of van jaren geleden. Daar zeggen we inderdaad wat van.

maarten70

Bekend gezicht
Kwestie van de huisregels (Forumreglement) lezen.
Haha, ja. :D
Toen had ik dat niet gedaan. Ik vind het ook niet erg dat jullie me daar op aangesproken hebben, en ik ben het er ook niet mee oneens (toen wel maar nu niet). Maar ik was weer eens een stom verhaaltje ergens bij aan het gooien. :)

Het verhaal is verder ook drie jaar oud dus ook nog eens hopeloos verouderd.

maarten70

Bekend gezicht
Deze maand/maanden (januari/februari) waren we van plan de PCI (voor bijvoorbeeld wifi/bluetooth, GPS, etc.) detectie af te maken, en dat is eigenlijk het enige. Het klinkt misschien lullig, één zo'n dingetje, maar het helpt heel veel: PCI opent een hele boel opties en zorgt er ook gelijk voor dat we makkelijk met sommige 'Mass Storage Controllers' kunnen werken. Hierdoor kunnen we makkelijk snel aan het werk met drive/file management en uiteindelijk ook internet en dergelijke.

Ik hou heel erg van deze updates en mede hierom is vanaf nu de 23ste van elke maand de standaard dag waarop ik deze updates wil gaan geven, met ingang van vandaag. Dit betekent dat je 23 februari de eerste kan verwachten.

Toen ik dit topic begon, een jaar en 2 maanden geleden, had ik nooit verwacht dat dit zoveel gelezen zou worden. Dank je wel! Het motiveert mij heel erg.

Nieuwste berichten