• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Het grote nummer spel

5a6082956ac0a-No.001.jpg
 
B+160+Ontwikkelingspeil+Met+ontwikkelingspeil+bedoelen+we+de+mate+van+ontwikkeling+van+een+land.+Vaak+bedoelt+men+dan+kennis.+Waarom.jpg
 
5a60d275c00bc-images.jpg
 
5a6208de74865-download_%284%29.jpg
 
5a62e332b38cf-images_%281%29.jpg
 
Nu zie ik opeens nummer 167 niet meer.
 
Had jij die zelf erop gezet?
Ik zie hem trouwens ook niet.
 
Neen, aarie25, die stond er gewoon.

Inmiddels heb ik besloten zelf mijn nummer 168 te wijzigen naar 167, maar dat valt nog even tegen. Zojuist werd een download geblokkeerd . Daar snap ik niets van.
 
Wat mij eerder vandaag ook al opviel: bewerken gaat niet meer.

Al gaat het waarschijnlijk slechts een paar minuten of zo, want in het laatste bericht gaat het wel. Is dit weer een "vooruitgang"?
 
Wat mij eerder vandaag ook al opviel: bewerken gaat niet meer.

Al gaat het waarschijnlijk slechts een paar minuten of zo, want in het laatste bericht gaat het wel. Is dit weer een "vooruitgang"?

Ik kan mijn bericht gewoon bewerken.
Maar ik zag dat ik in een andere topic niet kon reageren -> Je hebt onvoldoende rechten om hier te reageren.
Dus er zullen nog wel kleine foutjes in de site zitten.
 
5a64e4159584a-download_%285%29.jpg


Dit werkt zonder problemen.
 
Hallo aarie25,

Volgens mij kun je alleen de eerste 20 minuten (of zo) nog „Bewerken“, net als op het Belgische PC Helpforum.

Inhaalmanoeuvre:

5a6500f75b615-167.png
 
Ik zal dat vanavond eens uittesten.
 
1516611256934.png
 
Hallo Rubensky,

Hallo Abraham,

Uw beide laatste nummers waren al geweest.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan