• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Het grote nummer spel

Jammer dan, dan maar dubbel omdat de volgorde niet meer klopte!
Want nu klopt het weer wel in de volgorde.
 
Volgens mij kun je alleen de eerste 20 minuten (of zo) nog „Bewerken“, net als op het Belgische PC Helpforum.
Ik weet niet of dit intussen gewijzigd is (door de nieuwe forumsoftware), maar voorheen konden gewone leden van het NCF slechts gedurende 10 minuten hun geplaatste post bewerken.
Van de mogelijkheid om een eerder gepost bericht te wijzigen werd in het verre verleden namelijk wel eens misbruik gemaakt. Mensen wijzigden dan hun post, nadat er al een aantal reacties op die post was geweest of ze haalden hun post helemaal weg, waardoor de discussie onbegrijpelijk werd.
Vandaar die 10 minuten reactietijd. Zo kun je na het posten van je bericht de tekst nog even doorlezen en corrigeren.
Zie ook hier: https://www.nationaalcomputerforum.nl/threads/wijziging-bewerken-van-berichten.128720/

Dit is niet op elk computerforum zo ingesteld. Op sommige forums kun je een eerder geplaatste post ook na een jaar nog bewerken. Op andere heb je maar 5 minuten de tijd om je geplaatste reactie te bewerken of aan te vullen.
Je had het zelf over het Belgische PC Helpforum. Daar is de bewerkingstijd op 5 minuten gezet.

Voor teamleden geldt die beperkte bewerkingstijd niet. Zij moeten immers ook posten van andere leden kunnen bewerken/wijzigen na langere tijd.
 
Dit nummerspel gaat mijns inziens verder bij nummer 170!
 
1516629195122.png
 
5a660e3681489-download.jpg
 
Hallo porrelaar,

Nu zie ik zelfs "Citaat invoegen" niet meer staan!

Ik zal mij wel heel sterk vergissen, maar in mijn waarneming is de korte bewerkingstijd er gekomen na de recente forumupdate.

Ik zie het echt niet meer zitten en reis af naar Madrid.

5a66fb6c41835-173.jpg
 
1516702348176.png
 
Ik zal mij wel heel sterk vergissen, maar in mijn waarneming is de korte bewerkingstijd er gekomen na de recente forumupdate.

Klopt ik heb begrepen dat het tot 30 minuten nog mogelijk is, alleen moderators en admins kunnen berichten blijven wijzigen.
 
175 jaar Theater Rhetorika in Zele!

5a671724318e6-175.png
 
Hallo aarie25,

30 minuten is in elk geval 30 minuten meer dan niks.

Maar 30 uren zou beter zijn en zou de door porrelaar gelinkte problemen eveneens uitsluiten. (Ongewenste bewerkingen ver na dato).
 
Hallo Leono,

Ik vind 30 minuten voldoende om iets aan te passen en vind de uitleg van Porrelaar daar over ook heel logisch.
 
5a675ab86ae6c-images.jpg
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan