• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Het grote nummer spel

TR-808.jpg
 
@Najsharf : nummer 799 : Zou die aan voorzijde precies hetzelfde zijn voorzien van dat witte kant en dan bedoel ik plaatsing v.w.b. hoogte en breedte, dan is het een verrekt interessante jurk...…………..…. ;)
 
ferrari-812-superfast-vs-ferrari-f12tdf-front_155_800i.jpg
 
Het beste is er zelf een bestellen. Hangt ook af wie de jurk draagt.
 

Bijlagen

  • No.001.jpg
    No.001.jpg
    15,5 KB · Weergaven: 3
5b1feb3664710-images_%285%29.jpg
 
HTC-does-marketing-the-right-way-in-new-ad-for-Desire-816.jpg
 
5b2134345a4a7-images_%282%29.png
 
1401692827.jpeg
 
angel_number_822.jpg
 
5b22841aa1bad-images_%286%29.jpg
 
Hallo quandor,
Persoonlijk heb ik in elk geval nog nooit Google gebruikt.
Beste Leono,

als er 1 ding is waar ik mij wél aan erger, dan is het 't schrijven van onwaarheden! De plaatjes die je recentelijk hebt gepost, kon ik met 2 a 3 muisklikken in Google vinden.

Voorbeeld? 821 : Klik !

Nog een voorbeeld dat je niet van het w.w.w. 'plukt'? Klik!

Even goeie vrienden en no hard feelings, maar waarom de leugen dat je niet van het w w w plukt? (En dan ook nog in 'rood' schrijven?). Dat je geen gebruik maakt van Google is bijzaak (iedereen -en dus ook jij- snapt wat ik ermee bedoelde), er zijn zoveel zoekmachines.

Daarnaast heb ik mij erbij neergelegd dat 'we' met zijn allen van het w.w.w. 'plukken', maar dat even terzijde. Als het maar leuke plaatjes zijn, dáár gaat het om, maar bij liegen moet ik toch heel even 'passen'...…… daar kan ik minder goed tegen.

Zo vond / vind ik bericht 1031 en 1032 wel origineel.
 
Laatst bewerkt:
#1031 was ook - na lang zoeken - van internet. Zelfs 2 plaatjes: de tekst is er onder geplakt.
5b2360711f86f-No.001.jpg
 
Hallo quandor,

Doe toch niet altijd zo vervelend.

Ik heb nog nooit Google gebruikt om te zoeken.

Is het nu duidelijk?
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan