• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Het komt eraan, niet hamsteren.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 59498
  • Startdatum
Your supermarket has just been flushed . . .
 
Nee, doe alleen de gebruikelijke boodschappen en volg de richtlijnen op!
 
Leuk en actueel, na 81 jaren. In de Jumbo bij mij in de buurt zijn geen lege schappen: je kunt er alles krijgen.

Het kost alleen wel enige handigheid om anderhalve meter van de andere klanten te blijven lopen! Er zijn bumperklevers bij, hoor. Het helpt wel als je een beetje kucht: werkt goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, doe alleen de gebruikelijke boodschappen en volg de richtlijnen op!

dat deed ik ook en toen ik wel WC papier nodig had was het er niet, had gewoon moeten hamsteren als de rest.
 
Waarom de mensen overal in het westen juist WC-papier hamsteren is een raar ding.
Covid-19/Corona heeft geen associatie met diarree.

Heb je diarree, dan is dat eerder buikgriep of een voedselvergiftiging.
 
Kan zijn dat de dagelijkse consistentie van de poep al langer veel papier noodzakelijk maakt.
Kan ook zijn dat WC papier hele grote pakken zijn. Het zijn onvermijdelijk de meest zichtbare boodschappen, dus dat wordt op straat snel gezien.
 
Was gisteren bij de Lidl, geen toilet en keuken papier, ze hamsteren wel degelijk.
Schijtlijsters zijn het, die hamsteraars!
 
Nou prutser, jij woont mogelijk buiten de grote stad, gezien je ervaring.

Heeft iemand al gedacht hoe het gaat aflopen met diegenen die van de voedselbank afhankelijk zijn gemaakt ?
Schijtlijsters zijn het, die hamsteraars!
Angsthazen.
 
Laatst bewerkt:
Ik woon op het Groningse platteland(gelukkig), dat is waarschijnlijk dan ook de reden dat de bevoorrading wat achter loopt bij de rest van ons land.
 
Twee dagen geleden in het centrum van Rotterdam was in onze flink grote supermarkt meer dan 75% van de schappen leeg. Niet één pakje margarine, boter, halvarine, ei, brood, conserven, diepvries, en nog veel meer minder. Rekken van 30 meter lang, 100% kaal. Zelfs de verse maaltijden waren voor 90% weg.

Gisteren was het nog zo'n 25% leeg. Vooral het schap smeervetten was nog volledig leeg. Wel wat melk en kaas.
En (gelukkig) de knabbel afdeling zoals chips was nog 'bare to the bone'. Je moet als supermarkt blijkbaar je prioriteiten stellen voor wat betreft het beschikbare vervoer.
 
Laatst bewerkt:
Een social media "influencer" heeft de "coronavirus challenge" gelanceerd, waarbij een toiletbril wordt gelikt.

160320challenge.jpg


De 21-jarige Ava Louise plaatste een video van zichzelf een wc-bril likkend in een vliegtuig met het opschrift
"RT dit alsjeblieft, zodat mensen weten hoe goed schoongemaakt sanitair in het vliegtuig kan zijn".

realavalouiise

De clip is meer dan 340.000 keer bekeken sinds deze is geüpload naar Twitter. De originele TikTok-versie lijkt te zijn verwijderd.



In een volgende video beweerde Louise dat het coronavirus "iedereen doodt die oud genoeg is om nog steeds facebook te hebben,"
dat "homo's immuun zijn voor het virus" en dat het kan worden genezen door het doen van cocaïne.

Ze zei ook dat "coronavirus alleen is voor arme mensen", maar dat ze hoopt dat ze erdoor te worden gedood, zodat ze nooit oud en
lelijk wordt. Louise 'bewees' ook dat ze geen coronavirus had na het likken van de wc-bril door een flinke teug van haar e-sigaret te nemen
om te laten zien dat ze geen luchtweginfectie had.

"Velen bleven speculeren hoe lang het zou duren voordat ze echt geïnfecteerd was door de Covid-19 luchtweginfectie met velen die zich op
de geest van Charles Darwin beriepen, waarbij ze insinueerden dat de natuurlijke selectie zijn beloop zou krijgen", meldt RT.

 
In zo'n stad als Rotterdam kan leegverkoop in een mum van tijd, de werkelijkheid zijn!
Niks saamhorigheid, ieder voor zich, dat is het! Maar dat wisten we al langer dan vandaag.
 
Schijtlijsters zijn het, die hamsteraars!
Ja Prutser, maar die diertjes hebben het immers juist het hardst nodig! Ik geef toe, Rutte heeft ze gisteravond niet specifiek genoemd in zijn toespraak. Maar hij dacht: dat voegt iemand bij een forum wel toe! Dank namens mij en de vogelpopulatie!!:)👆👆
 
Wat is dit in vredesnaam voor een gek mens? Als het grappig bedoeld is, is ze volgens mij de enige die dat ziet. En als het een "echt' mens is, dan zal het wel een Amerikaanse zijn, familie van Trump of zo.
 
Van de week een stukkie aan het fietsen, komt er een ...koter van een jaar of 6 voorbij op de fiets die uitgebreid hard aan het hoesten ging naar mij toe, uit een tokkie familie dus, zoiets leer je van je tokkie ouders.

En net bij appie en Lidl boodschappen gedaan, enige wat er niet was bij appie waren goedkope rode wijnen (broodnodig voor een alcoholist), rest was er allemaal, bij de Lidl stonden een paar pallets met WC papier.

familie van Trump of zo
Gecontroleerd op corona, had het niet, je gunt het niemand maar......
 
Ze heeft al idiote volgers, zoals een jonge vent, die deurknoppen likt!
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan