• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

"Hickups"/haperingen bij afspelen geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit zou ook een oplossing kunnen zijn, maar hoe vertaal ik dit naar Windows 8.1?
 
Gewoon onzin, irc problemen heb je niet met een NT OS.

Al gedaan wat ik voorstelde?
 
Ik zou niets met de hand toewijzen, alleen proberen Windows zelf opnieuw te laten configureren.
 
Is er een setting voor audio buffer voor die kaart ?
Rechtsklik je Speaker icoontje, en kies 'Afspeelapparaten', en kies die adapter. Klik 'Configureren', en kijk eens rond.
Grotere buffer (indien in te stellen) zorgt voor minder pops- en crackling, maar ook grotere latency, maar dat laatste is voor normaal muziek luisteren niet echt van belang.
 
Laatst bewerkt:
Verder zie ik deze driver vaak geadviseerd :

https://www.sweetwater.com/sweetcare/articles/behringer-audio-interface-setup-guide/

"Do I need to use the ASIO4All driver?
Although most Behringer audio interfaces have their own driver (version 4.38 as of July 2018), some of the smaller interfaces will require the third-party driver, ASIO4All. These interfaces include the UMC22, UM2, UCA222, and UCA202. Check out our ASIO4All setup guide for instructions on how to install and configure it.
"


Of die dezelfde functionaliteit op je Windows systeem biedt weet ik niet, ik lees soms dat er daarmee bronnen niet altijd tegelijkertijd afgespeeld kunnen worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan