• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hier kan je echt bang van worden!

A

Abraham54

Gast
Hier kan je echt bang van worden!
De robot soldaat is in ontwikkeling.......

New Robot Makes Soldiers Obsolete (Bosstown Dynamics)
 
Wel, ik ben banger voor de mensen die er lol in hebben om zo'n lelijkerd te maken. En het is te hopen dat er iemand is die het aan/uit knopje van die griezel nog weet te zitten.
 
Wel, ik ben banger voor de mensen die er lol in hebben om zo'n lelijkerd te maken. . .
Wees niet TE bang, computer animated graphics.

Wel verdomd goed, maar, zover zijn ze nu eenmaal.
 
oké. Maar iemand heeft zo'n ding ontworpen en is er misschien nog wel trots op. En daar ben ik bang voor!! Ik wil dit soort films eigenlijk helemaal niet zien!
 
Dat 'ding' bestaat bewegend alleen in de computer, en als een filmattribuut wat eigenlijk helemaal niks kan, maar af en toe als achtergrond moet dienen. Het 'ontwerp' is dus eigenlijk niet meer dan ontsproten aan de fantasie van fanatieke filmmakers. net als de Marsmonsters in War Of The Worlds, of de mensenetende haai in Sharks.
Wel bedoeld om bang van te worden om de film te verkopen, maar niet in de reële zin.
 
Dit is een troost, Erik. Wat bezielt zo'n filmmaker. En bovendien: wat bezielt mensen om zo'n film te gaan bekijken. Ergens zijn die ontspoord.
 
Wat drijft iemand een achtbaan in ?
Jeugd weet dat films niet echt zijn, maar toch 'lekker' beangstigend.

Ik merk dat jou tijd van film voorbij is, jij vindt in het leven al genoeg hoge zee 🎃
 
Ik heb niks met zee, ik ben een bossenmens!

En ik ga nog vaak naar de film, maar ik kijk wel van te voren wat me geboden gaat worden. En dit soort films vind ik een beetje goedkoop: met weinig verhaal en alleen gevechten die in een film een beetje onecht zijn. Inderdaad angstwekkend, met de wetenschap dat iemand hier een boel geld mee verdiende.
 
Nu heb ik dit topic nog eens over gelezen, want er was volgens mij iets vreemds in. En nu weet ik het: Hoewel ik toch regelmatig naar de film ga, en dus met open ogen in de bios zit: ik zie met de beste wereld geen zee in dit stomme filmpje.
Dus inderdaad Erik: mijn tijd voor de film lag nog bij films waar je de zee ook echt kon zien, en vooral de hoge zee. En......deze film kan wat mij betreft zo de oceaan in.
 
Ik merk dat jou tijd van film voorbij is, jij vindt in het leven al genoeg hoge zee 🎃

De zee was spreekwoordelijk gebruikt, weet je, de golven als achtbaan van de emotie, de toppen en dalen, zoiets, maar dan anders.

(Mooi hè, dat wij een woord hebben dat zo verbonden is met de zee, en de dood tegelijk:
ge-vaar )
 
(Mooi hè, dat wij een woord hebben dat zo verbonden is met de zee, en de dood tegelijk:
ge-vaar )
Dat is inderdaad heel mooi, Erik. Omdat er ergens in mij een kriebel zit om ook weer naar Piep terug te gaan als ik al mijn muizenissen verjaagd heb, is het misschien een idee dat we naar zulke woorden gaan zoeken. En we: jij en ik, want ik deed iedere dag iets met taal en dat werd me veel te veel werk.
Begin jij vast te denken? Dan maak ik er dan wel iets van. Goed idee?;)
 
ik deed iedere dag iets met taal en dat werd me veel te veel werk.
Sorry :worried: dat is ook mij echt te veel werk, gezondheid geeft schaarse momenten. Ik zwerf wat tussen Piep en dit forum, maar neem geen verplichtingen op me. En zo'n grote taalfanaat ben ik niet hoor, ik heb zo mijn momenten dat ik woordverbanden zie, die (bij mezelf in ieder geval) inslaan, en verhelderend werken.
 
Wat vreemd is is dat zo'n robot altijd een mensachtige moet zijn met wapens die voor mensenhanden ontwikkeld zijn. Handiger is het om sowieso de armen niet te hoeven ontwikkelen en het wapen te integreren zodat je het als mens niet kunt afpakken en tegen het ding zelf kunt gebruiken.

Maar goed, wie ben ik?!.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan