• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hitman Pro Alert houdt updates tegen, hoe uitschakelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als aanvulling op Abraham:

Bij de CCleaner>Gereedschap>Opstarten kun je ook heel gemakkelijk van alles in de gaten houden en zo nodig aanpassen.

Dat is hoe ik het altijd doe.
 
Dank je Abraham, bij opstarten maar weinig software en ook al uitgeschakeld. Bij achtergrond processen staan er 68, en daarvan weet ik niet wat uitgeschakeld kan worden. Groeten Leo.
 
Oké Léon, ik ga CCleaner ook proberen, en mijn computer de Acer heeft zelf ook een Acer Care center daarin kan je ook opstartprocessen uitschakelen....., maar bij opnieuw opstarten, bijv. de andere dag, is alles weer terug. Groeten Leo
 
Bij hardnekkige terugopstarters moet je vaak in de instellingen van het programma zelf duiken.

Als een programma dan nòg ongevraagd blijft opstarten, verwijder ik het altijd rigoureus.

Daarin ben ik keihard. :)
 
Taakbeheer en CCleaner geven exact hetzelfde. CCleaner zelf is ingeschakeld, Google Chrome AutoLaunch, Synapse 3 en Security Health staan als ja, ingeschakeld. Alleen One Drive is uitgeschakeld. En het blijven opstarten, zal eraan denken als dat gebeurt en zo nodig verwijderen. Groeten Leo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan