• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe deblokkeer ik Google's "Vindt mijn apparaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wouter59

Nieuw lid
Lid geworden
16 feb 2020
Berichten
2
Waarderingsscore
0
"Na verlies van mijn mobiel heb ik Google "Vind mijn apparaat"ingeschakeld en via deze app geblokkeerd.
Vervolgens is mijn mobiel gevonden en wil ik het weer in gebruik nemen. Maar hoe deblokkeer ik de app van google? Kan het niet vinden op internet.
Mijn provider is T-Mobile en het toestel is een Wiko View xl.
De simkaart is geactiveerd.
Het toestel geeft nu aan dat ik alleen een noodoproep kan doen.
 
Kun je dat niet ontgrendelen via jou Google Account?
Ik gebruik het zelf niet dus kan het ook niet uit testen.
Maar je zou hier eens kunnen inloggen en kijken of je iets kunt vinden over jou telefoon.
 
Kun je dat niet ontgrendelen via jou Google Account?
Ik gebruik het zelf niet dus kan het ook niet uit testen.
Maar je zou hier eens kunnen inloggen en kijken of je iets kunt vinden over jou telefoon.

Daar kan ik niets vinden. Bij het blokkeren heeft google mijn inlog op mijn account gedeactiveerd.
 
Een hard reset zal vast ook geblokkeerd zijn.
Wel een lastig verhaal.
Ik zal vanavond eens kijken of ik iets in de het account kan vinden.
 
Lees dit eens

 
Een hard reset is nog wel bereikbaar via het Safe mode menu. Vind het heel interessant maar weet ook niet hoe het werkt. Ik pak deze week mijn oude telefoon er eens bij om het te gaan proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan