• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe een link plaatsen naar een andere site ?

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Iemand die kan vertellen misschien hoe je een link naar een andere site plaatst ? Wilde het met copy paste doen, maar dat werkte niet.
 
Waar wil je die plaatsen? En om wat voor sites gaat het?
 
Om je te kunnen helpen natuurlijk.
 
Vanzelfsprekend een site die één en ander wat verhelderen kan, en die link gewoon in mijn eigen bericht, waar anders ? Of moet ik op een drafje met specifieken komen, wat is de bedoeling ?
 
De vriendelijkste thuis zeker? :zzz:
 
Gewij's reactie is wat je vaker ziet, een bepaalde toon, die helaas steeds meer voorkomt, ook hier! En dat is niet zijn eerste keer hier! Maar inderdaad, het lijkt me niet relevant om welke sites het gaat.
 
Het kan het plaatsen van een link zijn op een website, in een email, op sociale media of hier op het forum, etc. De inhoud van de site is iid niet van belang.
Nb. Ik kon mijn reactie deze keer niet inhouden, helaas.
 
Ja, zijn manier van doen en wijze waarop hij zijn vragen en reacties plaatst, duid op iemand, die gauw op zijn teentjes getrapt is, en niet houd van doorvragen!
 
Je merk dat er vaak door mensen erg snel wordt vergeten dat wie hier hulp bieden aan de site werken en voor oplossingen zorgen enz er niet betaald voor krijgen en dat die mensen ook hun eigen vrije tijd er insteken om een ander te helpen. Dan kan je op ze minst een beetje vriendelijk zijn op deze mooie zondag. Dat kost niemand wat.. Gr
 
Wat is dit nou voor discussie, ipv de TS te helpen?:p

Je bedoelt toch een link in een e-mail te plaatsen? Normaal moet dat wel met copy paste kunnen.
 
Wat is dit nou voor discussie, ipv de TS te helpen?:p

Zou ook niet nodig moeten zijn, maar vraagsteller vraagt er wel weer een beetje om!
Genoeg er van gezegd!
 
Nou ja, voor wat het waard is, waardeer zeker dat ik ik (vooralsnog zo het nog lijkt) gebruik kan maken van de site. Maar verontschuldig me nergens voor, lijkt haast of u dat van me wil afdwingen, zo'n toon of houding, daar pas ik op mijn beurt voor.

Ps Deze kan om mij dicht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan