• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe kan de weergave van Outlook 2013 wijzigen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DorienB

Nieuw lid
Lid geworden
1 jul 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hoi,

Al jaren werken we op kantoor met een bepaalde Postvak IN opmaak. Dit is volgens mij ook de standaard opmaak: afzender bovenaan, onderwerpregel eronder. (zie afbeelding 1 hieronder)

Maar vandaag heb ik opeens een heel andere opmaak in mijn mailbox, ontzettend onoverzichtelijk voor onze werkwijze! De afzender/onderwerp/datum/etc staat alleen op 1 regel. Ik kan wel betreffende kolommen verbergen of juist tonen, maar dit lost niet op dat de afzender en het onderwerp weer onder elkaar komen zoals voorheen. Zie afbeelding 2 voor de huidige situatie.

Kan iemand laten weten hoe we dit weer in de 'oude' opmaak kunnen krijgen?

Bij voorbaat dank!

Groeten Dorien

11754
11755
 
hallo Dorien

Klaarblijkelijk heeft iemand ongewild de indeling veranderd. Wat je kunt proberen is het volgende. Ga boven in Outlook naar menu Beeld:

11756

Klik hierna in het lint op de knop Leesvenster en zorg dat daarin staat geselecteerd de optie Rechts:

11757
 
Hi,

Ja, er is waarschijnlijk ongewild iets misgegaan! :)
Dit is helaas niet de oplossing, het leesvenster rechts hebben we nog steeds, het is puur de indeling van de linkerkolom.

Toch bedankt voor je reactie!
 
Dat ligt waarschijnlijk aan de breedte van de linkerkolom. Kun je die niet versmallen dan, vanuit de rechter rand?
 
Ik had dit zelfde probleem met de mobiele versie van Outlook.com. Ineens kreeg ik het scherm te zien zoals hij in Outlook 2003 wordt weergegeven. Maar daar heb ik geen last meer van. Ik heb inmiddels een nieuwe telefoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan