• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe kan ik printer off line veranderen in on line

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.van Lieshout

Gewaardeerd
Lid geworden
15 jun 2006
Berichten
1.025
Waarderingsscore
1
Op bepaalde momenten staat de printer off -line. Geen printen mogelijk,dus.Hoe komt dat.? Hoe kan ik er van af?
 
Maakt deze gebruik van wifi?
 
ga via start>instellingen naar "apparaten " ga vervolgens in apparaten naar printers en scanners >klik vervolgens op je printer die daar vermeld staat en open de wachtrij
klik in de wachtrij op de tap "printer" en ontvinkt hier dan printer offline gebruiken ..
 
Ik zie in e lijst o.a.1:De naam van de printer. en de opmerkingen laatst Gebruikt en niet verbonden.2:HP052373, naam van de printer, offline..
Als ik 1 aantik Als standaard instellen en apparaat verwijderen (voorkeur) Bij2:Als standaard instellen en Apparaat verwijderen..
Zo kom ik er niet goed uit.
Ik gebruik WIFI
 
Heb jij de instructies van Emi al gevolgd?
 
Heb je de printer al eens gereset?
 
Heb je ook het vinkje van off line werken weggehaald?
Want het lijkt erop dat jij andere dingen aan het doen bent.
Zo als Emi aan gaf ->
ga via start>instellingen naar "apparaten " ga vervolgens in apparaten naar printers en scanners >klik vervolgens op je printer die daar vermeld staat en open de wachtrij
klik in de wachtrij op de tap "printer" en ontvinkt hier dan printer offline gebruiken ..
 
Nou,dat is niet zo. Ik kan de wachtrij niet vinden,het spijt me.
 
Nou,dat is niet zo. Ik kan de wachtrij niet vinden,het spijt me.
 
Ik heb even bij mij gekeken en bij mij komt er gewoon wachtrij openen te staan.
Je moet wel op de printer klikken.
 
als de wachtrij niet te vinden is dan dien jij eerst al te controleren of de service " printspooler " wel op automatisch staat en dat deze als word uitgevoerd word weergegeven .
 
Het heet ook geen wachtrij maar Afdruktaken weergeven. Om aan te geven wat we bedoelen een printscreen:

5961314d19f82-2017-07-08_21_22_15-Apparaten_en_printers.png
 
jij Rubensky zijt via het oude configuratiescherm naar je printer gegaan en heb deze dan met rechts aangeklikt ...
indien je zoals ik eerder vermelde naar je printer gegaan was dan diende je maar dubbel te klikken op de printer en kreeg je dus wel de optie om de wachtrij te openen te zien ...klikte je deze dan aan dan opende deze zich ook ..en vervolgens diende je dan de tap printer aan te klikken en kon je vervolgens hier dan de optie om de printer off-line te gebruiken uitvinken ...
zie afbeeldingen .
59613592e2df8-Ashampoo_Snap_2017.07.08_21h36m04s_001_.png

596135ae5a6f7-Ashampoo_Snap_2017.07.08_21h38m37s_002_.png
 
Ik zou verbonden moeten zijn met:HP Photosmaart 5520(netwerk) Er staat nog bij:Standaard en niet verbonden. Geen wachtrij als ik op deze optie klik!
Ik heb op het printerscherm verbinding met de computer tot stand gebracht met mijn wachtwoor(Wizzard). Wat nu? Venster met de tekst verschijnt vaak in beeld met de tekst:HP Photosmart 5520 heeft een foutstatus.
 
Dan zou ik het stuurprogramma van de printer eens verwijderen en herinstalleren.
 
ook als je op afdruktaken weergeven klikt zou dus het scherm van de wachtrij moeten te voorschijn komen waar je dus verder op de tap printer dient te klikken om vervolgens de vermelding "printer offline gebruiken" vermeld te zien ..staat er hier dan een vinkje bij.. dien je dit weg te halen (zie voorgaande afbeelding )
 
Emi,

Dat ik naar het "oude" configuratiescherm ben gegaan was een bewuste keuze. Veel mensen kennen daar namelijk beter de weg.
 
Sorry, ik kom dat nergens tegen. Het vinkje zou ik natuurlijk wegelaten hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan