1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe lang duurt een studie tot c# programmeur?

Discussie in 'Programmeren' gestart door angelaC#, 3 aug 2017.

?

Binnen hoeveel jaren kan ik een goede C# programmeur worden met 2 a 3 uren studeren p.d.?

1. 1 jr

0 stem(men)
    0,0%
  2. 2 jr

0 stem(men)
    0,0%
  3. 3jr

0 stem(men)
    0,0%
  4. 4jr

0 stem(men)
    0,0%
  5. 5jr

1 stem(men)
    100,0%
  1. angelaC#

angelaC# Nieuw lid

Yeahh iemand die gewoon chill gezellig normaal reageert. Jes ja ik zocht alleen een plek voor als ik er ff niet uitkom ivm de studie s belachelijk duur zijn en als je de logica van programmeren dan ben ik toch ok bezig.

En sws ik heb mijn spaargeld aan mijn poezenkind uitgeven zodat ze na 14jaren het allerbeste ziektebed heeft gehad en 4 maanden pijnloos heeft genoten en daarna was mn hart wel gebroken.. nu nog.

Ik ga gewoon gemotiveerd verder met de gratis lesstof en visual studio.

Ps iq vertelde ik puur om duidelijk te maken dat mijn geheugen nog net als een 20+ is niet om stoer te doen.

Fijn weekend nog :)!

2. angelaC#

angelaC# Nieuw lid

Nou nou Pardon wat reageer je boos 'ik ga te ver' etc. Ik ga hier niet op in. Beetje kinderachtig. Nou ik wordt zo verwacht op een gezellig wijn feestje. Ik ga nog ff een mini programmatje schrijven. En ik wens jouw een fijn weekend toe. (Niet zo snel boos zijn dat is niet goed voor je en dat geeft stres, okido! :) )

3. angelaC#

angelaC# Nieuw lid

Oja dankjewel voor de link nog. De prijzen hier vallen nog te doen.. maar dat wordt volgend jaar (nieuw spaargeld ;-) )

Alleen ken ik C# dan hopelijk vloeiend en de opleidingen daarna zijn wel 1 a 2 duizend (best duur toch?)

En het is ook wel een uitdaging voor mezelf om het zonder opleidingen een redelijke goede programmeur te worden :)

Fijn weekend! :)

4. angelaC#

angelaC# Nieuw lid

Ps 'om me heen meppen' en "ik' ben triest sorry dit is komisch maar ik neem het je noet kwalijk ivm jij mij niet kan zien of kent.

Lees ff mijn feedbacks, ik leg alleen gezellig uit hoe mijn situatie is en hoe ver ik ben en wat ik hoop te verwachten hier. Waar ben ik volgens jouw dan 'om me heen aan het meppen of triest bezig?' Stay positive;) groetjes

5. Korrigan

Korrigan 6 tigger met gebreken.

Een goede programmeur is nooit klaar met studeren. Maw. Begin met je studie, ga solliciteren. Krijg je een baan, dan zal snel blijken hoe goed je bent en blijft.

6. gouwepeer

gouwepeer Vaak hier

Hopelijk heb je iets aan learncs.org. En anders gewoon Google laten zoeken, maar wellicht heb je dat al gedaan.

Hopelijk word dat morgen geen kater :D Veel plezier.

Laatst bewerkt: 4 aug 2017
  7. Lange Pier

Lange Pier NCF Goeroe

Vraag mij af wie die iq test heeft uitgevoerd.

8. YdieresiS

YdieresiS NCF VIP Medewerker

Als je de basiscursus van 5 dagen volgt: MOC20483 heb je een redelijke basis om te starten. Daarna zul je met projecten je kennis moeten uitbreiden. Meestal kost het je toch wel 2-4 jaar fulltime ermee werken om het niveau van goede programmeur te bereiken. Je blijft gedurende je hele werk bijleren en van elke fout/uitdaging die je tegenkomt leer je weer meer.

Ga gewoon met wat programmeer projecten aan de slag, bedenk bijvoorbeeld voor jezelf een nuttige applicatie die je wilt maken en maak die. Maak het jezelf daarbij niet te makkelijk, je leert vooral van de uitdagingen.

Deel Deze Pagina